Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Kasım 2014 Cuma

Face Adminliği Gibi Olacaktı Güya

İğrenç esprilere bayılıyorum. O zaman; face'te sayfa gönderisi tadında (hatta direk öyle potansiyeli olan) yayına gelin bakalım...

Gelecek planlarım içinde kendimi işten kovdurmak olduğu doğrudur.

-Limonun yarısı kaçtır?
+Limbeş

Off, sıkıldım yaa... Bari gelecek planımdan bahsediyim.

1) Bu yaz çalışcam
2) Banka hesabı (hemen akabinde Google Adsence reklamları)
3) Üni.de part time
4) Normal bir iş
5) Arsayı al, evi yaptır (konuşcaz konuşcaz, konuşcaz bunları hep) ve kamp malzemeleri (bu konuda bi yazı da yazcam
PS: Hep yazcam yazcam aq
)
6) Yürüyerek Türkiye turu (İlham kaynağım: http://drummerlizard.com)
7) Yürüyerek Dünya turu (ama sadece Asya'yı kapsıyor >:)

Konuşcaz, konuşcaz bunları hep. Bir de sevdiğim müzikleri koyiyim bari (Neredeyse hiç İngilizce şarkı yok; İngilizce denen dili sevmediğimi daha önce de belirtmiştim)

Daha var da onları bulmaya (daha doğrusu aramaya) üşendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder