Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

16 Kasım 2016 Çarşamba

Blogger'a emoji eklenmiş lan!

Ne zamandır girmiyordum, fark edince çok sevindim. Emojileri çok sık kullanan biriyim (Bunda weeb olmamın pek bir etkisi yok ama, weeb olmasam da emojileri bunca kullanırdım. İki saat şöyle güldüm, böyle kızdım yazmak yerine koyuyorsun bir image oluyor bitiyor)

Ayrıca emojilerden başka özel karakterler de eklenmiş; hadi bakalım neler olduğuna.

←↑→↓↔↕↖↗↘↙↚ ↛ ↜ ↟ ↢ ↥ ↥↨ ↚ ↩ ↫ ↭ ↯ ↻ ⇜ ⇯ ⍈ ⏮ ➽ ⟱ ⤱ ⬲ 🔻

Bu üsttekilerin hepsi oklar sınıfında.

☝👂💣💅👥👇✋

Neyse ya; emojiler olsun, braille alfabesi olsun bir sürü saçma sapan ve çok sevindiğim ama muhtemeken asla kullanmayacağım şey eklenmiş işte. Güzel hamle, işte bize bunlarla gel Google efendi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder