Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Yapmayı En Çok İstediğim Şeyler

Aslında pek çok şey yapmak istiyorum.

1. Osmanlı Usulü Yay Yapmak

Ortası akçaağaçtan, iki yanında geyik kemiği. Yapıştırıcısı da kaynatılmış mersin balığı hava kesesi.

2. Yürüyerek Asya (Hiç Olmazsa Türkiye) Turu Yapmak

Bunun hazırlıklarına başladım bile. Hadi inşallah.

3. Japonya'ya Gitmek ve Ramen Yemek

Yürüyerek Asya turum Japonya'yı da kapsıyor. Ama buna ayrı paragraf açmayı uygun gördüm. Ayrıca ramenden başka age tofu, hanami dango ve bir kaç şey daha yemek istiyorum. Neyse...

4. Böcek ve Yılanın Tadına Bakmak

Bir de kirpi.

5. Çiftlikte Yaşamak

Bu konudaki isteğim tam olarak; Çiftlik içinde, çadırda yaşamak. Bir de çantı tekniğiyle bir bina yapacağım ama ev olmayacak, tuvalet ve banyo olacak.

6. Eski Dönemlerde Yaşamak

Yok yok... Tamam teknoloji iyi, güzel de; eski dönemlerinde havası bir başka be...

7. Damascus çeliğinden bıçak yapmak

Karbon çeliğinden yaptım, şimdi aynı işlemi 987 kez daha (Çünkü bu işlemi 12-13 kez zaten yaptım) yapmak kaldı. Bir ara yaparız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder