Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

9 Temmuz 2015 Perşembe

Bildirimler

Karınca toprağıyla yoğurt yaptım. Ama şimdilik olmadı... Ben bir gün bekler, olur, diyordum ama üç gün sürüyormuş. Tadı da berbattı zaten.

Bir de, hiçbir yerde NouCome'nin light novel'ının Türkçe'si olmadığından kafayı yiyip 0,000000000000000000001 gr. İngilizce'mle ben çeviri yapmaya karar verdim.

Baka-tsuki'deki dosyalardan, bolca Google Translate yardımı alarak (ve animesini de izledim) çevireceğim. Japonca'dan da çevirebilirdim ama orada çok telif hakkını takılıyor hem, hem de o kadar kanji bilmiyorum. Roomaji metni bulursam oradan çeviririm. Bakalım... İki gün daha bekleyeceğim yoğurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder