Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Temmuz 2015 Salı

İki güne ördeklerim geliyor. Hep bir ukte kalmıştı içimde ördek beslemek. İnşallah bu sefer olacak.

Bu arada, o işler tam nasıl oluyor bilmiyorum ama; mezar taşımda yer almasını istediğim şöyle bir metin var, yetkili mecralar bilgilendirilirse (Hayır lan hemen ölmüyorum, siz de amma meraklıymışsınız beni gömmeye. Takdir-i İlahi.) sevinirim. Metin:

"Sevdiklerim ve beni sevenler... Öncelikle şunu belirteyim ki, benim için üzülmeyin. Aksine, benim için mutlu olun. Sizden tek istediğim, arada kabrimi ziyaret ettiğinizde içinizden gelerek dua etmeniz. Sanki hiç var olmamışım gibi... Garip. Muhtemelen Dünya üzerinde öylece yaşayan ve sonra unutulan milyarlarca kişiden biri olacağım. İz bırakacak bir şeyler yapma hevesim, eskisi gibi değildi bunu yazdığım vakit."

Neyse... Bu kadar melankoliden sonra;

Ee nasılsınız? Hep ben mi konuşucam la? Aloo! Hoooop! Hööö! Howq! Ulan Howq bile dedirttiniz bana ya... Zaten gece (teknik olarak sabah - malum Ramazan'dayız) uyuyamadım. Uykusuz geceler yazısını hatırlamaya davet ediyorum. Neyse...

Aklıma gelmişken; şu mezar taşı yazısı Latin harflerle birlikte Osmanlı yazısıyla da yazılsa süper olur.

Neyse...

Hm...

-Ne iş yapıyorsun?

Aman, devamını hepimiz biliyoruz... Ejderha avcısı muhabbeti işte. Maksat muhabbet olsun...


Aklıma gelmişken; aklım.

Sana 3 vakte kadar 4.

Bak kuşu görüyor musun, bak şurda? Aa, ne tesadüf; ben de görmüyorum...


Ggskjakhkandlkxdsmahıdfgvzsxkölçhbgtfvmnb vcx

İşsizliğin kitabını yazabilirim ama üşeniyorum.





Beni oluşturmak için:
-Biraz işsizlik
-Biraz üşengeçlik
-Biraz duygusallık

Ve.. Ah, kolum... Arada gıcıklık, manyaklık, çifte kişilik filan da karışmış oradan...

Anlamadınız mı? Hadi ya? Neyse...




























LSKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder