Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

14 Temmuz 2015 Salı

Artık otakuluğu geçip delilik sınırında dolaştığınızın 14 işareti

Kendimin de muzdarip olduğu bu konuyu gündeme getireyim dedim.

1. Anime/manga karakterlerini birbiriyle ship'lemeyi bırakır, sevdiğiniz biri (veya birileri) ile kendinizi ship'lersiniz.

Issei'den büyük haremi olan kişiler var.

NOT: Hestia (Naru) admin burayı okuyorsan ses ver.

2. Türkiye'de figür, dakimakura vs. bulamadığınızdan çıldıracak duruma gelirsiniz.

Hayır olanlar da aşırı pahalı. Ulan yastık... Yastık hadi neyse de; ulan figürü... Plastik lan, plastik...

3. 1. maddedeki olayı abartıp kendinize anime karakterlerinden sülale bile kurarsınız.

4. Anime izlemez; onu yaşarsınız.

Hangimiz evde rasengan yapmaya, sharingan açmaya çalışmadık? Hangimiz FMA'dan sonra dönüşüm çemberleri çizip durmadık? (O tek bana mı oldu ya? Tamam, çok şey yapmayalım...)

5. Siz artık bir anime karakterisinizdir

Ore wa Yoshida Haru!

6. Cosplay...
Yuno cosplay... O havayı gayet iyi vermiş.
Cosplay, fan manyaklığının zirvesidir. Ama gel gör ki; bunu yapmak için zengin olmanız gerekiyor.

7. Japon otaku odalarını gördükçe bende niye yok diye ağlarsınız.
Temsili değil
Bak bunu yazarken bile gözümden yaş geldi. Ühü ühü...

8. Gün içinde Japonca konuşmaya başlarsınız.
ティーチャー
İngilizce öğretmenine "Tiiçaağ!" diye seslendiğimi bilirim. (Teacher kelimesi Japonca'ya geçerken Ti-Cha- olur) Sensei diye seslenicektim ama zor tuttum kendimi.

9. Japon yemekleri yemeye başlarsınız.

Ramen wa suki desu! (Naruto moddo offu)

10. Anime karakterlerini geçtim, normal insanlara -san, -chan vs. eklersiniz.

Anneme hitap şekillerim: Anne, ana, anneciğim, okaa-chan, haha (Haha da Japonca anne demenin yollarından. Ama sadece kendi anneniz için kullanabilirsiniz.)

11. Bu kadar bulabildim, idare edin. Bayağı da yaklaşmışım aslında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder