Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

5 Temmuz 2015 Pazar

Blog nereye doğru kayıyor?

Vallahi ben de bilmiyorum. Bindik bi alamete, gidiyoz kıyamete baham.
Neyse... Şimdi, sadede gelirsek; eğer siz yorum yaparsanız blog iyi bir yere kayacak. Ama siz yorum yapmadıkça ben de sıkılıyorum, saçma sapan işler yapıyorum. Neyse... Ulan 3 tane yazım var yayınlanmayı bekleyen; ama tamamlayamadığımdan (Lan blogger bu kelimeyi tanımlamıyor musun?) paylaşamıyorum. Zaten köyde internet de yok, bir şey izleyemiyorum. Saçma sapan.... Havalar da düzelmedi zaten. Hem düzelse bile oruçlu oruçlu bir şey yapılmıyor ki... Of of...

Ulan... Şimdi işin yoksa bc.vc'leri normal linklerle değiştir. Yahu Allah rızası için yorum yapın, beğeni atın, bir şey yapın. Hayır hiç okuyan yoksa öyle olduğunu söyleyin bari de  burada boşu boşuna kendimi paralamayayım yazı yetiştiremeyeceğim diye... (Son dönemde zaten bu yıpranmadan yazılar gecikti. Eski yazılara bakarsanız günde bir yazı yazıyordum. Sonra haftada bir, şimdi boşladım iyice... Hepsi sizin suçunuz! Hıh.)


YORUM YORUM YORUM YORUM YORUM YORUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM İSTİYORUM ULEYNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder