Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

8 Temmuz 2015 Çarşamba

Uykusuz Gecelerden Merhaba

Arada uykusuz gecelerim olur benim. Yine onlardan birinin ardındayız... İşin tuhafı, gündüz de uyuyamam. Gece boyu yatakta dönüp dururum, uyku tutmaz bir türlü... Kalkar dolaşırım, müzik dinlerim, üstüne ice tea içip iyice uykusuzluğa kendimi teslim ederim. İşin tuhafı, düşünecek, efkarlanacak pek bir şey yoktur bu gecelerde... Neden, merak ederim... Ah bir bilseniz halimi...

Bir de yeşil kalemim vardır pek muteber. O kalem olmadan yarımım. Ama "uğurlu kalemin mi" diye sorarsanız, hayır, derim. O, benden bir parçadır. Hep yanımda olan kadim dostlarımdandır... Yaptığım onca eziyete katlanmış, ara ara naz yapsa da hiç küsmemiştir...

Bir de, Konata diye bir anime karakteri buldum. Lucky star'dan. Lucky star, hayatıma WataMote'den önce girseydi Konata'yı waifu'm yapardım. Ama üzgünüm, tek bir waifu'ya yerim var. O zaman, hadi gelsin:



Bir de pastorize sütlere çok acıyorum. Az önce yokuş çıkarken hem üşüyüp hem terledim, resmen iliklerime kadar pastörize oldum. Yaşasın sütlerin özgürlüğü! Onlar ineklere, kovalara ve yoğurtlara ait! Laboratuvarlara değil!

Kusura bakmayın, uykusuzluk başıma vurdu. E, oruç da var...

Neyse...

Aklıma gelmişken; bu Tomoko-chan:


Tomoko-chaaaaaaaaaaaaaaaaaaan <3<3<3 Çok kawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....


Bu nedir ya :'(    Ben waifu'ma yaptırmam öyle şeyler... Kim yaptı lan bunu? Gidip ağzını burnunu kıracağım. Bana ne, benim waifu'm o... Sen böyle benim waifu'mu fantezilerine alet edemezsin! Milyon tane hentai var, ecchi var; git onları izle... Rias'a filan bak... Tomoko-chan'ım varken başka anime karakterine bakmam ben



Bak ne kadar şeker! Ay... Yerim seni, Tomoko-chaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnn <3<3<3<3 Hatta <4!

Waifu'lardan bahsetmişken, yine Kirito yine bir harem mevzusu:
Tomoko-chan'ımla devam edelim:

Üst tamam ama benim waifu'm öyle etek giymez arkadaş! Giyemez! İzin vermiyorum!

Bu da Konata-chan. Üzgünüm Konata-chan, sadece tek waifu'm olabilir. Ama istiyorsan sana waifu olacak birini de bulurum.

Aa, buldum... Musume'miz olabilirsin sen de Konata-chan. Bakın uyurken ne kadar tatlı:

O değil de benim de saçım siyah, Tomoko'nun da siyah. Bu nasıl mavi oldu acep?

Yok, yok... Bu gidişle sonum şu adama dönecek:
yastikla-evlenen-adam-lee-jin-gyu-01

Ha, Japonya'dan dakimakura alır mıyım? Cevap: Kesinlikle!

Neyse... Hadi bai!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder