Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Temmuz 2015 Cumartesi

Ne anladım? & Sushico'dan Özür

İstanbul'dayım. Dün, Tuzla'da Marina açılmış; ona gittik. Ve anladım ki: Zengin olsam paramı abuk subuk şeylere harcayıp bir kaç güne bitirirdim. Çok güzel şeyler vardı. Özel koleksiyon şeyler satan bir mağaza ve bir kaç "ecnebi 1 milyoncusu". Çok güzel şeyler vardı. Mesela özel koleksiyon satranç, tavla ve okey takımları; yüzükler, çakmaklar... Çok pahalıydı. Ecnebi 1 milyoncusunda ise pek çok şey vardı. Jaguar figürü, çanı nereden bulacağımı bilsem evde kendim de yapabileceğim bir bereket çanı ve daha pek çok şey. Ama işin en trajikomik yanı, benim denizden topladıklarımın aynısı olan taşların keselerde, 5 TL'ye satılıyor olmasıydı ki bu bahsettiklerim bendekilerin en çirkin, en sıradanlarının aynısı. Ama benim taşlar arasında pek çok onlardan kat be kat güzel ve nadir olanlar var. Servetim varmış da haberim yokmuş...

Geldik, diğer ve en önemli konuya. Burada Sushico'ya dair yazdığım her şey için, bizzatihi Sushico'dan özür diliyorum. Zira bugün Suadiye'deki bir şubesine gittik ve hizmet de, yemekler de çok güzeldi. Yediğimiz şeyleri de söyleyeyim: Kızarmış pekin ördeği (yanında pirinç unundan lavaş ve iki adet -biri güzel biri pek değil- sos ile), teriyaki donburi, bento no 6 (sebzeli pilav, ekşi-tatlı soslu tavuk, çıtır Çin mantısı, garip nar ekşisi benzeri bir sos ve edamame yani yeşil soya fasulyesi) aldık. Gayet güzeldi. Teşekkürler ve özürler, Sushico...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder