Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

28 Ocak 2016 Perşembe

Dişlerin gücü adına! Kiba-no-ha, Fang Teeths!

Geçen yazımda, (bir önceki; o zamandan beri ne ben, ne de başkası yazı yazmadı zaten) animelerde en kawai bulduğum unsurların en altında şöyle bir ifade vardı: "Adını bilmediğim, kenardan çıkmış sivri diş" Bu unsurun İngilizce adı Fang teeth (Pençe-diş ya da sivri diş), Japoncası ise Kiba no Ha imiş. İnat edip adını buldum. Ama asıl bahsetmek istediğim; bunların Japonya'da da şirin bulunduğu. Hatta, dişçilerde özel olarak azı dişinizi sivriltebiliyorsunuz. Tabii biraz pahalı bir iş. Resimlere baktım da, gerçekte de güzel duruyor gerçekten. Ama onca işkenceye değer mi, tartışılır. Önce; çeşitli resimler...

Anime karakterleri:




Kimse sormadan söyleyeyim, hiç birinin kutsalını bilmiyorum. Bir de video:

https://www.youtube.com/watch?v=SGIN5YPkm0s

Dişlerini sivriltmiş Japonlar için ise Google görsellerde "Fang japanese" diye aratmak yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder