Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

3 Ocak 2016 Pazar

Öyle klasik bir saçmalama+isyan yazısı... Pet shoplara karşı!

Bir miktar boşluktayım şu an. Saçmalamak istiyorum ama yapamıyorum... En iyisi aslında... Of... Ulan saçmalamanın bile zevki kalmadı be. Yorum yapın ulan! YORUM YAPIN! YORUM YORUM YORUM

Yorum krizi geçiriyorum burada. Hayır, siz ne.. Yani... Çok ayıp! Of... Bari arşivimi paylaşayım; kaç bininci kez yapacaksam aynı şeyi...

Of... Vocaloid ship'leri araştırdım da; hepsini hepsiyle shipleyen var arkadaş. Erkek ya da kız olmalarına bakmadan; ya da kardeş... Gerçi, Rin x Len'i ben de destekliyorum. Neyse; ne diyordum? Of of... Zaten bu yıla kavga dövüş girdik, daha başında hayır yoktu. Geçen markette gördüm, cacığı paketlemişler. Cacığı... CACIK.

Her hıyarım var diyeneeeeeeee
Tuzla yetişeeeeemeeediiiiiiiimm

Onu bunu bırakın da, ne yapıyorsunuz? Yahu yorum yapın yorum... Allah rızası için. Bak gözlerim dolu dolu şu an.

Yılbaşında eve giderken, otobüste gelecekteki halimle karşılaştım. Yaşlı bir amca; kafasında börk, pet shop'tan balık, BİM'den abur cubur almış. Gerçi benim geleceğim muhtemelen envai çeşit hayvan arasında yalnız geçecek. Cesedimi on ay sonra bulurlar artık; ormanın ortasında saçma sapan ıssız bir evde yaşama planım olduğundan. (Tahtadan) Manyak mıyım neyim... Ha, vasiyetimdir:

Ben öldükten sonra evimin yakınına mavi-yeşil ağırlıklı, mütevazi bir kubbe yaptırın. İçine iskelet, kalp ve beynimi koyun. Ellerim ve ayaklarımı koymayın yalnız. Başına bir mezar taşı dikin, tepesine börk biçiminde süsleme yapın. Ellerimi bir akvaryum içindeki mezara koyun, havuz, deniz, göl de olur. Sağ ayağımı Bilecik'e, sol ayağımı Uzakdoğu'ya gömün.

Bu kadar iç karartmadan sonra; size bir fıkra anlatayım mı? Anlat demekle olmaz size bir fıkra... Efendim? Susayım? Ok, öyle olsun. Pki .s.s Snne b slk

Amaaaaaaaaaaaan onu bunu bırakın da, aranızda bana leopar geko hediye edebilecek var mı?

Hay ben bu pet shopları ne yapayım... Yılbaşından biraz önce ateş karınlı semender, leopar geko ve Meksika kırmızı dizli tarantulası almak için pet shoplara uğradım. Balıkesir'de üç tane pet shop var zaten. Önce, Altıeylül Pasajı'nda bir Mercan pet var, oraya gittim. Çalışanlarıyla filan da yıllar yılı bir samimiyetimiz oldu artık. Gittim, hiç tanımadığım biri. Semender sordum, "o ne balık mı" diyor... Arkadaşım beni neden hasta ediyorsunuz? Hobby pet shop var, kaç ortaklarsa her gittiğimde farklı kişilerle karşılaşıyorum. Aslında İzmir'den leopar geko getirebildiklerini biliyordum ama onun için her 30 gidişimde bir denk geldiğim, nispeten tanıdığım beni seven çalışana (bir de her zaman yanındaki gıcığa) denk gelmem lazımdı. Alakasız biriyle karşılaştım. Semender sordum, adam gayet net: "Yok". Ulan arkadaşım o nasıl bir mahkeme suratıdır? Zaten CST kaplumbağalarının kumunu temizlememişsiniz, bembeyaz kum kahverengiye dönmüş... Neyse, CST'lerin yuvasını tam hazırlayamadığım için almadım. Bir de Efe Pet var, eskiden İnci Pet'ti de nispeten bazı ilginç canlıları bulabiliyordum. Şimdi içinde neredeyse hiç tür yok. Ne yapayım, illa üretimciye, ithalatçıya falan gidip bana şu tür lazım diye adamların başının etini mi yiyeyim? Pet shoplar aradan çıksın o zaman arkadaşım! Bu nedir? Hiç anlayamadığım bir şey de; onca ucuz, küçük, uysal ve bakımı kolay kertenkele ve yılan olduğu halde pet shoplar en pahalı, bakımı en zor ve en büyüklerden olan Albino burma pitonu ve yeşil iguana getirtiyor! Amacınız ne? Neyin peşindesiniz? Gidip kendim mi getirteyim? Amaç ne yani? Hayır, işin kötü tarafı; iguana ve albino burmayı Türkiye'de üreten yok! Ama leopar geko ve mısır yılanını üreten var... Neden o kadar masraf yapıp onları alıyorsunuz da, neredeyse yarısına alabileceğiniz bu küçük yerli üretimleri almıyorsunuz? Bak yine aklıma geldi... Yapmayın şunu! Mağdur olan biziz ulan! Sizin tuzunuz kuru tabi, illa alacak bir mal çıkar; bir de buna acayip pahalı yemlerden çaktım mı... Hiç hoş değil! Hayır iguana, timsah, yılan satıyorsunuz; bari ekipmanını da satın! Ben niye hiçbir yerde teraryum ekipmanı bulamıyorum lan? Neden?

Oh be, iyi geldi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder