Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

19 Ocak 2016 Salı

Animelerde En Kawai Bulduğum Unsurlar

Daha önceki yazıya eklemeler yapacağım. Çünkü bu esnada bir çok yeni karakter tanıdım ve bir kaç şey daha kawai gelmeye başladı.

1. Neko-mimi (Kedi-kulağı)

Kedi kulağını "kulaklık" biçiminde sevmiyorum; karakterin parçası olacak.

Edit: Ben genel olarak hayvan kulağını seviyorum galiba. Şimdi baktım da köpek, tilki, tavşan vs. kulağı filan da çok sevimli :)

2. Karakterin "dere" ya da utangaç olması

Yandere, kuudere, tsundere... Ve utangaçlık... Çok sevimli bulduğum unsurlar.ü

3. Karakterin loli olması
DxD'den Koneko. Hem neko, hem loli, hem de beyaz saçlı (Bu beyaz saç mevzusuna daha sonra geleceğim)
Bu da kawai geliyor.
Lilruca Arde. Yine hem neko hem de loli.
4. Saç rengi

Mavi, yeşil ve beyaz saç çok kawai geliyor.

5. Adını bilmediğim, kenardan çıkmış sivri diş

Bilerek kawai karakterlere mi koyuyorlar yoksa ben sevdiğim için mi kawai geliyor bilmiyorum ama; buna sahip olup kawai bulmadığım anime karakteri çıkmadı şimdiye kadar. Hele bir de peltekse (ki bu dişe sahip olanlar genelde peltek oluyor)
Soldaki (Aslında sağdakini de severim ama soldakini daha çok kawai buluyorum)

1 yorum:

  1. Ben de 9 kuyruğu severim. Siyah dişli prenseslere animelerde de yer verilmiş mi ? Hiç denk geldin mi

    YanıtlaSil