Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

7 Ocak 2016 Perşembe

Günlük saçmalama, yeni sezon animeleri, evcil hayvanlar ve bir kaç şey daha...

Evet, karmakarışık bir yazı olacak; başlıktan anladığınız üzere. (En azından öyle planlıyorum)

Yeni sezon bereketli geldi. Ansatsu kyoushitsu'nun yeni sezonu çıkıyor yakında, Phantom world (Tam adına bakıyorum: Musaigen no Phantom World) çıktı. İlk bölüm çok güzeldi, ne oluyor lan, havasını yaşatmamasını seviyorum. HaruChika gibi kel alaka bir yerden başlamadı. HaruChika'da ilginç gibi, Hyouka, Lucky Star ve Boku no Pico'nun (Bkz. son sahne) karışımı gibi sanki. Şu Ansatsu'da Nagisa ve Kayano'nun geçmişini çok merak ediyorum, bir de merakla beklediğim bir sahne var. (Shiplediğim karakterler) Ama o bu sezonda mı olur bilmiyorum. Ship'imin resimlerini ararken mangadan kesitlere denk geldim. Sahi, şunun mangasını çevirsenize ulan! Shokugeki sonbaharda gelir muhtemelen... No game no life ve NouCome istiyorum ben...

O değil de, harbi neden bu ülkede evcil hayvan bulmak bu kadar zor? Leopar geko ve Meksika kırmızı dizli tarantulası öncelikli hedeflerim. Bir de kızıl karınlı semender ile Afrika pençeli kurbağası.

Fazla yazacak bir şey gelmiyor aklıma... Sahi, YORUM YAPIN.

Allah rızası için.

Simcity builded'a sardım bu ara, bayağı da geliştim ama biraz saçmalamam nedeniyle şu an... Neyse...

Üni. sınavları yaklaşıyor ya, yaklaştıkça bana böyle bir kal geliyor... Doğru mu kullandım lafı? Neyse... Şu sınavı bir an önce geçeyim bitsin arkadaş, bu nedir ya...

Bir de yeni... Yeni ne?

Ya aslında tası tarağı toplayıp denize yerleşeceksin. Denize... Evet... Deniz... Balıklarla birlikte yaşarsın artık...

Evinde besleyen...

Phantom world'den bir gif koyayım:


Trafo hayaletlerini sakinleştirmeye çalışırken :')

Bir kaç da sevdiğim, eski serilerden gif koyayım:

Gif'lerden önce, Non non biyori - Nyanpasu 10 saatlik versiyon:

Ben 15 dakikalık videoyu 3 saatte yüklüyorum, bunu ne kadar sürede yüklemişlerdir :)

Non non biyori gif:

Lucky star:
Tüm fanlarıma teşekkür ederim -Izumi Konata
Onun acısını çok iyi bilirim...
Yuyushiki (Nedense hep Slice of life serilerinden gidiyoruz):

Black rock shooter:
Hazır yeri gelmişken:
Kuroko no basket:

Bunlardan sıkıldım, biraz da hayvan gifi koyacağım...
http://onedio.com/haber/izleyicisini-sasirtmayi-seven-yonetmenmis-gibi-size-surpriz-son-yasatacak-hayvanlar-654844

Buradan bakın işte ya, ne uğraşacağım... Son bir kaç gündür kronik uykusuzluk çekiyorum.

Diğer yazarlar sınavlar bitince yazacak. En azından öyle umuyorum. Ben tüm sınavlara iki günde girdiğim için rahatım artık...

Bir de... Ya aranızda bana bir kaç hayvan gönderebilecek var mı? Onu bırak, asıl... Amaaaaaaaaaaaaaan....

Minecraft gifi:

Eskiden gifleri sevmezdim ama artık seviyorum.

O creeper niye tarikat ayinine katılmış gibi kafa sallıyor la? Zombi de ulusal koşu yarışına... Örümceğe hiç girmiyorum...

Şu gizli tarikat olaylarında kapüşonları bilerek büyük mü yapıyorlar acaba? Çünkü normal kapşonlarla olmuyor, denedim...

Bir kaç kara yosunu... Bonsaide yeni bir tarz: böcekle beraber beslemek... E iyi de, böcek bonsainin yanında dev gibi kalacak. Aslında bir şov vivaryumu kurmak istiyorum, ama onun için daha yolum var... Belki vivaryumda bolca bonsai barındırırım... Ama o kadar fazla bonsai ve aynı yerde... Saksısız ve vivaryum içinde... Hm... Yok, o iş yaş. Yaş demişken...

Ondan başka, ondan başka... On birle dokuz var... Ama ondan önce, dokuz... Ya, neyse ondan sonra... On bir. Abicim bir susar mısın? Susadım... Hay ben...

Siz takmayın beni ya, okumayı burada... A, yazı bitmiş zaten... Hadi bay.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder