Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

5 Şubat 2016 Cuma

Benim Yeni Ufaklıklarım

Sömestırın ikinci haftası teyzem ve kızı ziyarete geldi. Onlarla çarşıda dolaşırken, Mercan Pet'ten içeri daldım. (Neden? Çünkü bahaneyle kurbağa gelmiş mi diye bakacak ve leopar geko işi ne oldu diye soracaktım) Ama beni tanımayan yeni ortakları vardı ve ben de bir süre akvaryumlara bakındıktan sonra çıktım. Ammaaaaaaaaa..... İki şahane Cambarellus patzcuarensis, plaket betalar ve çeşit çeşit zebra daniolar (Sarı, leopar, mavi, pembe, mavi-pembe...) aklımda kalmıştı. Ha, aklımda kalan başka canlılar da vardı: Muhteşem anemon, deniz mantarı ve mercanlar... Tabii ki deniz akvaryumum olmadığı ve elimde deniz akvaryumu kuracak malzeme de olmadığı, dahası deniz akvaryumu tatlısu akvaryumundan çok daha pahalı olduğu ve o kadar param olmadığı için onlar için yapacak bir şey yoktu. Ama akvaryumumdaki karides ve lepisteslerin soyu tükenmiş olduğundan ve yerine iki Pangasius hypopotalmus aldığım için o canlıları almak için önümde hiç bir engel yoktu. Planlar hazırdı. Önce, kerevitlerden (C. patzcuarensis) dem vurdum: Bunların cüce kerevit olduğu, kahverengi (yabani form) olanın kıskaçlarındaki kızıl-mor renk geninin nadir bulunduğunu, hele bunun bölgesel olmasının çok daha nadir olduğu ve bu gibi pek çok konuda annemin başını şişirdim. Gerçi, alma planım olmasa da yapacaktım. Akvaryumcuya gittim. Hazır gitmişken, ilaçlar da aldım. İşte benim yeni zebra sürüm: (Şaka değil, çokluk niteliği değil, gerçekten komple sürüyü aldım), iki kerevitim (Biri yabani form bölgesel kızıl-mor renklenmeli, öteki turuncu) ve plaket betam:




Bugün attığım iyi haşlanmamış havuç. Turuncu kerevit de dahil diğerleri pek takmasa da, bu ufaklık hemen yemeye başladı.
Ama yemim bitti, yakın zamanda yem almam lazım. Ben kaçar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder