Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

24 Ekim 2015 Cumartesi

Koduğumun şehir hayatı

Bıktım bundan. Şu geri zekalı, gereksiz şehir hayatı... Koşuşturmaca, gürültü... Sınav, stres... Hayır, ormanda da bırak yaşamayı; gecelemek bile yasak. Soktuğunu şehir kuralları... Bıktım şehirden, okuldan, sınavdan, stresten...
Diyorum kendime; çocuğum olsa onu şehirde büyütmem. Teknolojiye izin veririm, ama doğada büyütürüm. İstersen okula gönderirdim, istemezse kendim evde öğretirim. Doğayı, yenilebilir bitkileri vs. Zaten istemese de öğreteceğim. Ha, elbette şehre gitme isteğini de yerine getiririm. Ama doğayı öğrenmeli önce insan. Mesela, şehirdeki saçmasapan hazır mamalardan vermem. Böğürtlenden, muzdan, şeftaliden mamalar hazırlar, veririm. Hatta belki patates püresi... Ya da domates.

Neyse a dostlar, canım, cılkım çıktı bu koduğumun şehir hayatında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder