Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Ekim 2015 Çarşamba

Dertliyim a dostlar

Birkaç haftadır bu haldeyim. Sanki sarhoş gibi... (Gerçi daha önce sarhoşluk veren her hangi bir şey tüketmediğimden nasıl bir his olduğunu da bilmiyorum ya, neyse) Garip bir şey... Sanki yanaklarım kızarık gibi hissediyorum, biraz buruk... Kalbim ya çok hızlı, ya da neredeyse durmuş biçimde çalışıyor. Erkenden uykum geliyor (Bu erken kalkıp öğleden sonra ekseriyetle tıkınmamla da ilgili olabilir) Yazamayacak kadar kötü hissediyorum.

Bir de, burada başınızı ağrıtıyorum ama söyleyebileceğim sadece siz varsınız. Neden? Şey, açık olmak gerekirse... Konuşma konusunda pek iyi değilim. Ve derdimle kimseyi üzmek de istemem; ama sonuç olarak burayı okuyup okumamak sizin tercihiniz.(Ya da okumayı yarıda kesmek)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder