Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

8 Aralık 2018 Cumartesi

Elleri çatlayanlara müjde!

Şimdi, benim her kış muhakkak kâh yıkamaktan kâh soğuktan ellerim çatlar, Freddy Krueger'in yüzü mü insan eli mi belli olmaz. Ama bizzat deneyim onayladığım inanılmaz bir karışım işimi çok iyi çözdü, gayet de basit bir karışım -ama biraz pahalı-. Şöyle ki: 1 kaşık zeytinyağı ile bir tatlı kaşığı balı karıştırıyorsunuz, ellerinizi ılık suyla (ama kesinlikle sabunsuz) yıkayıp ellerinize sürüyorsunuz, 10 dakika bekletip sonra tekrar ılık suyla yıkıyorsunuz. Bu sefer sabun kullanabilirsiniz, zira elden bir türlü çıkmak bilmiyor kendisi. Neredeyse hiç çatlamamış hale getiriyor eli, bizzat deneyip onayladım. Bu kadar etkili olmasını beklemiyordum esasında, zeytinyağı ve balın etkili olacağını tahmin etsem de tek seferde bu kadar etkili olması kesinlikle tahmin ettiğim bir şey değildi. Hadi ben kaçar. (Bu da iyice Geronimo gibi oldu. Bkz. Geronimo Türkçesi - Ekşi sözlük. Çünkü neden olmasın?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder