Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

11 Aralık 2018 Salı

Ben böyle dersin de böyle hocanın da böyle okulun da ta...

Ta ağzına vurayım. Gastronomi ve Bilişim diye bir ders var; hoca zaten mal. Hem hikâye gibi anlatıyor, zaten yarısı anlaşılmıyor, bir de yazın diyor. Ulan söylediklerinizin hangi kısmını yazmamız gerektiği belli değil ki? Neyse, okuluma ve genel olarak eğitime olan bakışım bir kez daha "ben sizin ta..." seviyesine düştü. Zaten bu soktuğumun okulu daha önce kaydımı yapmayı unuttu, ardından askerlik konusunda sıkıntı çıktı -ki onu düzeltmek için gittiğimde de üç günlük bir düzelt-daha çok düzelt periyodu yaşadım-... Ama şu an konumuzda okulun çok da suçu yok, tamamen hocanın tak yemesi. Şimdi, ben bu lanet olası dersin hepsine girdim, hay girmez olaydım... Geçen haftadan önceki hafta baktım, imzamın üzerini çizmiş. Kırmızı kurşun kalem kullanıyor bir de puşt. Bu hafta baktım, bütün imzalarımı çizmiş. Montumu çantamı aldım, "Nereye gidiyorsun?" diyen hocaya da "E bütün imzalarımı çizmişsiniz. Ben boşuna imza atmayayım o zaman." diyip dersten çıktım. Hayır her halükarda yok yazılıyorum zaten, bir daha da bu derse gireni gibsinler.

Ben böyle okulun da böyle dersin de böyle hocanın da o imzaya evrim geçirten küçük kutucukların da ta gelmişlerini geçmişlerini sikeyim. Çıldırttınız ulan beni

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder