Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Nisan 2017 Salı

Beni Tanıyın! (Sanki Umrunuzdaymış Gibi...)

1) Adın ne?

Erdem.

2) Nerede yaşıyorsun?

Şu an Balıkesir, seneye Gökçeada. Ayrıca: "Göçeri bağlasan durmaz." Ya da Afşar boyundan Dadaloğlu'nun yakın anlamdaki sözü: "Ferman padişahınsa dağlar bizimdir"

3) Memleket nire yiğenim?

Bilecik. Ama Osmanlı'nın son zamanlarında, o da ferman zoruyla yerleşik hayata geçen bir köy memleketim olduğu ve oraya da Selçuklu'nun sonlarına doğru geldiğimiz için... "Tüm dünya" veya "Asya" diyorum. Evet, Asya iyidir.

4) Dünyaya bir daha gelsen ne olmak isterdin?

Kedi, ev kedisi. Yediğin önünde, yemediğin arkanda. İstediğin kadar gıcıklık yap, yine de seni seviyorlar. Oh, mis.

5) Dünyaya insan olarak gelmesen ne olmak isterdin?

Bkz. 4. soru

6) Neyin peşindesin?

Sadece hayattan zevk almanın.

7) En sevdiğin blogger ve youtuber?

En sevdiğim Blogger... Hm... Her ne kadar Blogger olsam da, takip ettiğim pek blog yok... Kendim diyorum, evet. Bu kadar da mütevaziyim. Youtuber'a gelince: Orkun Işıtmak ve Han Kanal.

8) Mal mısın?

Evet.

9) En sevdiğin dizi/film?

Yabancı dizi Friends, Türk dizisi Leyla ile Mecnun, anime Chuunibyou demo koi ga shitai, film Into the Wild, çizgi film Gravity Falls.

10) En sevdiğin kitap?

İlkokuldan beri, hala ve hala Denizler Altında 20000 Fersah. (Arada bir çok başka kitap da okusam da Jules Verne'in yeri ayrı) Manga olarak da Shokugeki no Souma. Şiir diyorsanız Ben Orhan Veli'yi tek geçerim; divan edebiyatından ise Fuzuli'nin Su kasidesi. Tiyatro eseri diyorsanız Karagöz-Salıncak; halk hikayeleri/destanlar arasından Dede Korkut'un Bamsı Beyrek Destanı.

11) En sevdiğin tarihi kişilik?

Eçine boyundan Çisi Er; günümüzde Kürşad diye bilinir.

12) Siyasi görüşün?

Söylemeyeceğim.

13) En sevdiğin ve en sevmediğin yemek?

En sevdiğimi söylemek zor olsa da... Pasta, kıymalı makarna, karnıyarık, peynir-domates-ekmek ve tavuk çorbası; sanırım. En sevmediğimse her türlü balık yemeği.

14) En sevdiğin ve en sevmediğin içecek?

En sevdiğim ice tea, her türlü kahve, yaban mersinli kefir ve boza; en sevmediğim şalgam, kola ve kımız.

15) TC Kimlik No?

Oldu, bir de GBT'mi vereyim?

16) En sevdiğin kıyafet?

Börk.

17) En sevdiğin ve sevmediğin hayvan?

Balık, karides ve semender. Sevmediğim sadece bir kaç hayvan var zaten: Kene ve her türlü sinek.

18) En sevdiğin ve sevmediğin yabancı dil?

En sevdiğim Japonca ve Latince, en sevmediğim; hatta nefret ettiğim ise Fransızca öğrenmeye çalışmadan önce İngilizce'ydi, artık Fransızca.

19) Tarihteki En Sevdiğin Devlet?

İkinci Doğu Göktürk Kağanlığı.

20) Notların nasıldı?

Liseye dek iyiydi. O geometrinin Allah bin belasını versin! Daha üni.ye başlamadım.

21) Yaş kaç?

Şimdilik 19.

22) Burcun?

Balık, yükselen ikizler, ay burcum aslan. Tüm yıldız haritamı sayayım mı? Venüs, mars vs.yi de biliyorum.

23) Anneni mi daha çok seviyorsun babanı mı?

Eşit.

24) En sevdiğin mevsim?

İlkbahar.

25) En sevdiğin bina çeşidi/tarzı?

Yurt/ger.

26) Hangi sosyal medya platformlarında hesabın var?

Face var, neredeyse hiç yazmıyorum; sayfaları vs. takip ediyorum. Twitter var, neredeyse girmiyorum bile; girince de hemen çıkıyorum. İnsta vs. hesabım yok.

27) Tel no?

Ezbere bilmiyorum. Telefondan anında bakabileceğim bir bilgiyle neden beynimi meşgul edip yeni bilgilerin önünü tıkayayım ki?

28) En sevdiğin ve sevmediğin efsanevi varlık?

Sevdiğim Erbüke, sevmediğim Tepegöz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder