Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

18 Aralık 2015 Cuma

Bana benzeyen ve/veya hayalimi yaşayan karakterler

BANA BENZEYENLER


KUROKİ TOMOKO
Çok kawai :) (Yavşamayın çarparım)
Waifu edindiğim anime karakteriyle başlamak istiyorum. Çünkü bana en çok benzeyen karakterlerden.

Öncelikle, Tomoko bir hikikomori ve otaku. Ben hikikomorilikten kurtuldum sayılır ama hala bir otakuyum. Tomoko, insanlarla konuşmaya çalışırken ki halleri... Ben de ailem ve yakınlarım haricinde pek kişiyle konuşamam. Ha, hikikomori olduğum dönemde aynı Tomoko gibi kasılıp kalıyordum. Sonra, Tomoko düzgün giyiniyor (açık değil); bu da onu waifu seçmemin bir diğer nedeni.

Anime: Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui!

OREKI HOUTAROU

Tamam, Houtarou'yla pek fazla benzemiyoruz. Ama çok önemli, çok benzer iki yönümüz var:
1. Acayip bir üşengeçlik
2. Bu üşengeçliğe rağmen ricaları kırmayıp bazı şeyleri çözmeye çalışmak

PS: Şimdi fark ettim de Tomoko da Houtarou da yeşil gözlüymüş.

Anime: Hyouka

IZUMI KONATA
Aha bu da yeşil gözlüymüş.
Bu da, Tomoko'yla musume'miz yaptığım karakter. (Ha, hayatıma Tomoko'dan önce girseydi waifu da edinebilirdim belki). Konata da aynı ben ve Tomoko gibi bir otaku.

Anime: Lucky Star

KUROKO TETSUYA

Kuroko no Basket'in baş karakteri, Kuroko Tetsuya. Benzer yönleri:
1. Zayıflık ve beceriksizlik
2. Fark edilememe (Özellikle beden dersinde Kuroko'dan daha görünmezim)
Ha bir de ikimizde basketbol seviyoruz.

SAKATA GINTOKI

Tamam, Gintoki'nin bana benzeyenden çok benzemeyen yönü var. Ama benzeyen yönleri de var:
1. Tatlı-sevicilik
2. Umursamazlık
3. Trollük

Benzemeyen yönleri:

1. Sapıklık
2. Küfürbazlık

Hm... Fazlaymış benzeyen yönleri.

Anime: Gintama

ITAMI YOUJI
Ve bu adam üsteğmen
İkimiz de otakuyuz ve hobimiz işimizden önce geliyor. (Okula gitmektense yeni bir akvaryum kurmayı yeğlerim)

Anime: Gate: Jieitai Kanochi nite, Kaku Tatakaeri

SORA
Bu arada romanda saçı siyahmış
Soyadını bilmediğimiz, Light novel'ın yazarının ısrarla bize soyadını söylemediği bir NEET. Sora, söylediğim gibi bir NEET. Ve ben de NEET'im. Ayrıca, iş bulmaktansa oyun turnuvalarına katılmayı yeğleyen biri. Doğrusu, ben de okula gitmek yerine Torucon'a katılmayı yeğlerim. (Bu arada GameX yaklaşıyor, Face'teki NEET sayfasını takip etmekteyim)

Anime: No game no life

DOMA UMARU
Büyük olan dışarıdaki, küçük olan evdeki Umaru.
Doma Umaru; hikikomori ve otaku. Figür, cips... Neyse... Ha bir de dışarıdaki kimsenin bilmediği bir sır bu.

YOSHIDA HARU

Geldik, listedeki bana en çok benzeyen erkek karaktere. Haru, okulun ilk günü tamamen suçsuz olduğu bir kavga sonucu ceza aldığı için okula gitmeyi bırakan, okula karşı güvensizliği oluşan bir karakter. Tüm gün etrafta dolanıyor. Benim de başıma bu olayın neredeyse aynısı gelmekle birlikte, ayrıca Haru hayvanları da seviyor.

Anime: Tonari no Kaibutsu-kun (Mangayı okuyun mangayı)

YOSHIDA YUUZAN

Haru'nun abisi. Haru'ya benzer özelliklerinin yanında, ayrıca bir epidipnisofili hastası. (Tatlı-sevicilik) Şaka bir yana; Yuuzan'ı listeye almamın en önemli (ve hatta büyük ihtimalle tek) sebebi tatlıları aşırı derecede sevmesi. Benim gibi.

Anime: Haru'nun abisi dediğime göre SAO. Tonari no Kaibutsu-kun pek tabii ki.

HIKIGAYA HACHIMAN

Hikigaya Hachiman. Yalnızlar, asosyaller kralı. (Tabii asosyallik ayağına sonradan harem kurdu, o ayrı bir konu) Hikigaya, insanlar arasındaki saçma ilişkilerden sıkındığı için insanlardan nefret eden; ve daha önce bu yüzden birinden hoşlanmaya başlayıp reddedildiği için özellikle kibar kızlardan nefret eden bir karakter. Bu konuda daha fazla konuşmak istemiyorum.

Anime: Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru

YUKINOSHITA YUKINO

Hikigaya'nın ilk arkadaşı (tabii zorunlu olarak oldular o ayrı konu) olan kız. Bununla birlikte, aynı Hikki'nin kız versiyonu. Yine hiç arkadaşı yok ve... Tahmin edin, onu listeye almamın bir başka nedeni daha var: O da benim gibi dandere.

Anime: Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru

RANCHODDAS SHAMALDAS CHANCHAD

Öğrencilere insan değil robot muamelesi yapan, içinde ne eğitim ne de sistem olmayıp tek içeriği ezber ve gereksiz formüller olan eğitim sistemini yerden yere vurup, bilginin içinde olduğuna inanan... Şu filmi MEB başkanına da izlettirmek lazım. Hatta MEB'de bir yerlere gelebilmek için bu filmi izleyip bu karakteri sevmek zorunlu olsun.

Film: 3 idiıots
Oyuncu: Aamir Khan

HEM BENZEYEN HEM DE HAYALİMİ YAŞAYANLAR


GANAHA HIBIKI

Hayvanlarla ilişkisi bana benzemekle birlikte; ayrıca evindeki yılan, uçan sincap, sincap, tavşan, kedi, hamster, köpek, timsah, domuz ve kakaduyla hayalimi yaşıyor.
Şu sözler:


Momonga dediği hayvan uçan sincap oluyor. Bu arada hayvanların ismine de hep türleriyle bağlantılı.
Hamuzou: Hamster (Hamusutaa: Hamster)
Inumi: Köpek (Inu: Köpek)

Neyse, beni tanıyan bilir; kendi evim olduğunda yapacağım ilk işlerden biri evi hayvanat bahçesine çevirmek. Yılan, geko, tarantula, sugar glider (Uçan sincabın bir çeşidi), köpek (Kangal ve Golden retriever), kedi, hamster, fare, Rattus norvegius domesticus, gerbil, tavşan, tavuk, balık, tavus kuşu, sülün, kirpi, tilki, ferret, gelincik... Timsah şimdilik düşünmüyorum ama büyüdüğünde de bakabileceğim genişlikte bir havuzu olan ve koruması olan bir yer bulursam neden olmasın?

Hm, fark ettim de başka yokmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder