Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

31 Ağustos 2015 Pazartesi

Kendi Evim Olunca Alacağım Hayvanlar

1. Kedi

Aslında niyetim kedi almaktan çok, sokaktan kedi sahiplenmek. Özel ırklardan daha samimi geliyorlar bana.

2. (Eğer ev bahçeli olursa) Köpek

Kangal ve golden retriever.

3. Guinea pig

Çok seviyorum keretaları :) Hangi ırk olacağına karar vermedim, bulduğumu alacağım.

4. Yılan

Büyük saygı duyuyorum bunlara. İlk olarak milk, corn ve king snake'lerle başlamayı düşünüyorum. Sonra başka türler gelecek.

5. Kertenkele

Leopard gecko düşünüyorum, başta görünüşlerinnden hoşlanmasam da bearded dragon da yanına arkadaş olabilir.

6. Tarantula

Kırmızı bacaklı Meksika tarantulası ile başlayacağım.

7. Tame fox

Evcilleştirilmiş tilki... Tilkileri de çok seviyorum.

8. Akrep

İmparatorla başlayacağım.

9. Kirpi

Afrika cüce kirpisi -albino- istiyorum. Çok şekerler la.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder