Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

24 Ağustos 2015 Pazartesi

Ulan bir takipçim yok

Takip edin lan şu blogu! Şunları ya da:
http://anianimemanga.blogspot.com.tr/
http://gurmetarifleri-sonradangurme.blogspot.com.tr/

Bir tane takipçi olmaz mı arkadaş? İnadınıza mı yapıyorsunuz? Derdiniz ne lan? Bu arada, hazır yeri gelmişken:


Tam bu kızın durumundayım şu an. Veee bu da Halil Sezai'den gelsin:


Ulan biriniz de takip edin be! Hayır o bir şey değil, hiç tanıdığım başka blogger da yok. Bu ne arkadaş ya, bir işe giriştik... Neyse... Ulan burda kendi kendime konuşuyorum di mi yine? Bir yürüyün gidin ya... Kimse okumasın istesem blog yazmazdım herhalde! Allah Allah...

Yahu o değil, yazarlar bile takip etmiyor lan! Kendi yazarlarının bile okumadığı blogdan ne hayır gelir ki? Bir yürü git... Cık cık cık...

Yahu o değil, twitter'dan bloga kişi çekeyim diyorum... Takipçim azalıyor. (Maksimum 13'ü gördü zaten)

Face'te paylaşıyorum... Grup yöneticileri siliyor.

Ulan ne yapayım, beğenmeniz için illa takla mı atayım!

İnsan bir okuduğunu belli eder, takip eder, bir şey yapar... Hadi bunu geçtim, bunu takip etmeseniz de olur. Ama bari şu yukarıda linkini verdiğim iki bloğu takip edin lan!

Ya ben gidiyorum ya, bakın turdayken bir daha beni zor bulursunuz. Üni.de de yazarım; ama sonra bir şeyler becerince bir daha yüzünüze bakmam! Ulan yorum yapın, beğenin, paylaşın, bir şey yapın!

Orochi ayrıca grupta banlıyım lan ben, sayfada değilim. Şu gruptaki banımı kaldır artık! (Kaldırıp yine mi banladın la yoksa?) Neyse... Zaten face.te de iyice sıkılıyorum. Hep aynı espriler, hep aynı saçmalıklar... Of fo...

Ya bir yürü git ya! Ben gidiyorum amk (Ha ta sonunda şunu da dedirttiniz ya bana, vallahi bravo! Başka hiç bir şey demiyorum)

1 yorum:

  1. Seni en iyi ben anlarım güzel insan.Sanırım bi yerde yanlış yapıyoruz...

    YanıtlaSil