Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

17 Ekim 2022 Pazartesi

Fütursuz Sızlanma

Forum kültürünü özlüyorum. Ya onu bırakın da ne diyeceğim, eşcinsellik ve ensest aynı şey. Şimdi, öncelikle olası yaftalara karşı kendimi korumaya alacağım: Açıkçası bütün tarafların rızası varsa (Tabii ne yaptıklarının tamamen farkında olacak kadar "erişkin" olmaları da burada gerekli bir şart. Neye onay verdiğini bilmeden verdiğin bir şey onay değildir. Gerçi gayet de onay kabul edip adına da "demokrasi" diyorlar ama konu bu değil.) ve kimse zarar görmüyorsa (bu arada birini aldatmak gayet de ona zarar vermektir) kimin kimi nasıl ve hangi koşullar altında siktiği beni zerrece ilgilendirmiyor. Hah, konuya dönersek; eşcinselliği savunmak için kullanılan bütün argümanlar ensest için de söylenebilir. Her ikisi de tarihin bir döneminde hastalık olarak görülüyordu -sanırım ensest hâlâ teknik olarak öyle kabul ediliyor ama konu bu değil-. Mesela "Doğada eşcinsellik yok!" argümanına karşı olduğuna dair bir sürü kanıt sunulur. Doğru, var; ama doğada ensest de var mesela. Hem de eşcinsellikten katbekat daha yaygın bir biçimde var. Ayrıca -dediğim gibi birinin hemcinsiyle mi karşı cinsiyle mi yoksa kemcinsiyle mi (Yeni çıktı. Ben buldum. Ne olduğunu da başkası bulsun, aniden kelime uydurmak kolay mı sanıyorsunuz?) olduğu beni ilgilendirmiyor ama- doğaya bakacaksak her şeyi savunmamız gerekir. Doğada tecavüz, yamyamlık, BDSM hatta "snuff" falan da var ona bakarsan. Karadul dişisi çiftleştikten sonra eşini yiyor mesela, zaten o yüzden adında "dul" var. O değil de ben anlatmak istediğim şeyden çok uzaklaştım, bu hale bakınca eşcinselliğe eleştiri getiren bir paragrafa döndü ama amacım hiç de o değildi lan. Bunu nasıl toparlayıp tekrar anlatmak istediğim şeye sokacağımı bilmiyorum bu arada. Kaldım böyle. Silsem mi bu paragrafı ben? Neyse salla. Hah, tamam, özetle şunu diyorum: Ortada yeterli bilinç ve karşılıklı rıza olduğu sürece ensestin eşcinsellikten hiçbir farkı yok; ama "modern" insanlar genelde birini kanının son damlasına dek eleştirip diğerini normalleştiriyor. Bana kalırsa ikisi de normalleşmeli veya Orta Çağ'da olduğu gibi her ikisini de "anormal" kabul etmeye devam edelim. İkiyüzlü çifte standartlardan hoşlanmıyorum yani özetle. Gerçi normal kavramının kendisine de karşıyım ama konu bu da değil. Konu ne ki ya? Konu bu değil, konu bu değil... Ne ulan bu konu? Tamam, aslında mesele moderniteden nefret etmem. Bu sikik çağı sevmiyorum arkadaşım, zorla mı? Bu çağı da sevmiyorum bu çağın insanını da. Ha hele o Tanrı var ya o, hele bir öleyim ben ona diyeceğimi biliyorum. O da biliyor ya neyse. Bu çağ yarak gibi oğlum ya, valla bak. Bu çağın insanı ayrı sıkıntı düzeni ayrı sıkıntı. Ha önceki çağlar çok mu iyiydi derseniz yok ama bu sikik "woke" hegemonyasında sıkışıp kalmaktansa savaş alanında sırtıma bir ok yemeyi (Daha önce de söyledim, kılıçlar daima elitlerin silahlarıydı. Oklar, mızraklar ve baltalar çok daha yaygındı.) yeğlerdim. Bu arada hazır yeri gelmişken şunu da belirteyim: Sansür yasasını sikeyim e mi. Muhalefetin de bu konuyu asla gündeme getirmemesi kendilerini eleştiren herkesi hükümet yanlısı ilan edenlere kapak olsun. Gerçi o mallar kendilerinin de koyun olduğunun farkında değil ki amk. Harbiden doğduğum çağı sikeyim ya. Amk ülkesinin solcusu solcu değil milliyetçisi milliyetçi değil, muhafazakarı desen... Ona hiç girmiyorum zaten.

Delinin teki. Israrla umut etmeye çalışıyor. Gölgesini kovalamakla meşgul. Erdem Ö. Hayali mahlasıyla kitap* yazdı.

*Ejderin Mührü (ALMAYIN! Benim yazdığım kitap değil bu, editörün kafasına göre yaptığı değişiklikler ve hatalarıyla dolu bir saçmalık sadece. Bu kitabın imlası düzenlenmeden önce daha düzgündü lan? Ortadan bölünmüş cümle yoktu en azından. Düzelteceğiz. Halihazırda aldıysanız da düzeltme işini yaptıktan sonra bir şeyler ayarlayacağım.)

𐰲𐰓𐰼𐰭:𐰢𐰜𐰼𐰇 ᠡᠵᠲ‍ᠡᠷᠢᠩ ᠮᠥᠭ᠍‍ᠷᠥ اژدريڭ مهرى

INFP 6w5 sp/sx 694 (6w5-9w8-4w3)* EII-Ne RLUEI EFVL melankolik-flegmatik Kaotik nötral

*Üçlü tip teorisinde kanatlar yok biliyorum ama teori devamlı değişip yenileniyor zaten.

☉♓︎   ☽♌︎   Asc♊︎   ☿♈︎♀♒︎♂♈︎♃♓︎♄♈︎♅♒︎♆♒︎♇♐︎⚷♏︎⚸♎︎☊♍︎🜊♏︎

 𐰼𐰓𐰢:𐰇𐰢𐰼 ᠡᠷᠲ‍ᠡᠮ ᠥᠮᠧᠷ اردم عمر Erdem Ömer

ㅔㄹ뎀 ㅓ맬 エルデム・ヨマー ᛖᚱᛞᛖᛗ ᛟᛗᚫᚱ

埃德姆歐瑪爾 Ердем Өме́р

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder