Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

5 Mayıs 2019 Pazar

Su Hakkında Şikayet

Dün su azıcık akıyordu, "Azıcık da olsa akıyor, bir duş alayım" dedim, ıslandığımı hissetmiyorum ulan. Vanada mı bir şey var dedim, kontrol ettim, bir şeyler yaptım, en son açık mı yoksa kapalı mı olduğunu bile bilmiyordum. Bugün hiç akmıyor, gittim vanayı yarıma çevirdim "Hangi taraf doğruysa artık" diye, inceden bir su sesi geliyor ama hâlâ akmıyor şerefsiz. Tabi bu böyle olunca beni sinir kesti, başladım belediye ve bununla herhangi bir ilgisi olabilecek tüm şahıs, kurum ve kuruluşlara sövmeye. Arada duş almaya niyetlenmeden önce izlediğim, saçma sapan bir final yapmış animenin yapımcısı da o finalden dolayı söğüşlemeden payını aldı tabi. Tuvalete gidemiyorum lan şerefsiz su yüzünden.

İçme suyunu kovaya taşıyıp el yıkar hale geldim, bu ne lan? Hayır bir ara da akıyor sanıp elimde sabunla kalakaldım, o kötü oldu. Su kesintisi var mı diye araştırdım öyle bir şey de yok. En azından internete göre yok. Şerefsiz su, doğru düzgün aksan ölürsün sanki. Ben ekrana kafa atmaya yeltenmeden önce bu yazıyı bitirip konudan kendimi uzaklaştırsam iyi olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder