Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

25 Nisan 2019 Perşembe

Öyle

Her şeye dair isteksizliğim devam ediyor, aslında ertesi gün geçeceğini düşünmüştüm. Artık hayal bile kuramaz oldum, nefes alamıyorum.

Ne yazacağımı da bilmiyorum, yazacak bir şeyim kalmadı artık. Her şeyi tükettim...

Aslında haftasonu bir yere gideceğim, belki o zaman düzelirim... "Düzelmek" bunun için uygun tanım değil sanki. Düzelmek ne ki?

Bir şeyler yazmak da istemiyorum zaten.

O zaman belki bir ara yeniden yazarım, belki yeniden umut edebilmeye, hayal kurabilmeye başlarım... Uykum var mı yok mu onu bile bilmiyorum şu an.

Keşke bir ev kedisi olsaydım, belki onların da kendilerince dertleri vardır. Aslında teknik olarak bir derdim yok, sadece herhangi bir şey yapmak istemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder