Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

29 Kasım 2022 Salı

Durum Raporu (mu?) Lepistes ve Hayat Raporu (İkisi Farklı Paragraf, Evet.)

Bak aklıma şey takıldı, İngilizler niye lepistese "guppy" diyor lan acaba? Bizdeki lepistes kelimesi lepisteslerin eski binomial adı Lebistes reticulatustan (Lebistes cinsinin adı mı Poecilia olmuş yoksa "Aynı cins lan bunlar" deyip Lebistes cinsini kaldırmışlar mı onu bilmiyorum) geliyor da "guppy" nedir ki? "Ulan bize ne soruyorsun, git internetten bak" derseniz siz de haklısınız tabii. Yalnız bizde bu Latince adı (artık sinonim) kim biliyordu da lepistese lebistes dedi, sonra o nasıl ve ne zaman lepistese dönüştü falan onu da merak etmiyor değilim. Bak İngilizlerin "guppy"si de bir diğer sinonimi olan Girardinus guppii'den geliyormuş. Yeni Dünya balığı olunca böyle oluyor tabii.

Oturdum hayatımın bir -nasıl denir ona- rapor... evet, raporunu çıkardım. "Neden?" diye sorarsanız yine depresif kimliğim üstüme çöreklendi ve daha da sinirim bozulsun diye böyle bir rapor çıkardım. Şimdi derseniz ki "Manyak mısın lan, niye daha da sinirinin bozulmasını istiyorsun?" diye, evet. Velev ki manyağım, nedir yani? Hah, rapora dönüyorum: 25 yaşındayım (25 miyim lan ben? 24 de olabilir. 26? Yok, 26 değil. Ya 25 ya 24. Galiba 24.), aile evinde yaşıyorum, herhangi bir gelir kaynağım yok (Ailemin "La zaten bizle yaşıyo'n" demeyip de verdiği harçlığı saymazsak yani... Hayattaki bütün şansımı bu olaya mı harcadım n'aptım anlamadım ki...), sevgilim yok (Hiç olmadı... Hayır aslında bir kez olsa rahatlayacağım. İşler iyi giderse zaten her şey iyi olur, yok ağzıma sıçılırsa bir daha "sevgili istiyo'm lan ben" diye ağlanmam [garanti vermiyorum]. Her türlü kazan-kazan yani.), arkadaşım yok (ailem dışında biriyle en son üç ay falan önce konuşmuşumdur herhalde, o da kurye kasiyer falandır), herhangi bir hevesim yok (Olsa n'olacak, bu şahsi şartlar bu ekonomiyle birleşince...), geleceğe dair bir planım yok (olsa ne olacak 2), bir hayalim yok (olsa ne olacak 3), ulan bir evcil hayvanım falan bile yok... Sadece bir kavanoz içinde karayosunu var, öyle yıllardır kendi kendini sürdüren sistemde (tabii canlı namına sadece karayosunu olunca kolay oluyor) duruyor da öylece kendi kendine devam ediyor. Lan ben bitmişim? Ölmüşüm bildiğin. Son üç gündür bir şeyler izlemeyi bile ittire kaktıra yaptığım, depresif müzikler dinlemek ve uyumaktan başka hiçbir şey yapmak istemediğimden de belliydi zaten. Öldüğüm diyorum, öldüğüm belliydi. Şu azıcık kalan işlerimi bir an önce tamamlasam ne güzel olur, sonra da dünyadan alacağımı almaya çalışıp... Ulan sonum Teoman (şarkıcı olan) gibi olacak lan. Hayır Teoman en azından ünlü, biz böyle mal gibi kalıyoruz. Hayır hem sevgilimin hem paramın olmaması çok kanıma dokunuyor. Param olup sevgilim olmasa veya sevgilim olup param olmasa yine daha az dert edeceğim.

Başka bir şeyden bahsedecek mecalim yok, şu alttaki imzamsı şey de iyice bıktırdı. Onu bir ara değiştireceğim. Belki değiştiririm yani.

Delinin teki. Israrla umut etmeye çalışıyor. Gölgesini kovalamakla meşgul. Erdem Ö. Hayali mahlasıyla kitap* yazdı.

*Ejderin Mührü (ALMAYIN! Benim yazdığım kitap değil bu, editörün kafasına göre yaptığı değişiklikler ve hatalarıyla dolu bir saçmalık sadece. Bu kitabın imlası düzenlenmeden önce daha düzgündü lan? Ortadan bölünmüş cümle yoktu en azından. Düzelteceğiz. Halihazırda aldıysanız da düzeltme işini yaptıktan sonra bir şeyler ayarlayacağım.)

𐰲𐰓𐰼𐰭:𐰢𐰜𐰼𐰇 ᠡᠵᠲ‍ᠡᠷᠢᠩ ᠮᠥᠭ᠍‍ᠷᠥ اژدريڭ مهرى

INFP 6w5 sp/sx 694 (6w5-9w8-4w3)* EII-Ne RLUEI EFVL melankolik-flegmatik Kaotik nötral

*Üçlü tip teorisinde kanatlar yok biliyorum ama teori devamlı değişip yenileniyor zaten.

☉♓︎   ☽♌︎   Asc♊︎   ☿♈︎♀♒︎♂♈︎♃♓︎♄♈︎♅♒︎♆♒︎♇♐︎⚷♏︎⚸♎︎☊♍︎🜊♏︎

 𐰼𐰓𐰢:𐰇𐰢𐰼 ᠡᠷᠲ‍ᠡᠮ ᠥᠮᠧᠷ اردم عمر Erdem Ömer

ㅔㄹ뎀 ㅓ맬 エルデム・ヨマー ᛖᚱᛞᛖᛗ ᛟᛗᚫᚱ

埃德姆歐瑪爾 Ердем Өме́р

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder