Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

6 Kasım 2022 Pazar

Durum Raporu: Anime + Yazacak Şeyim Kalmadı Sızlanması

"Yuusha Party wo Tsuihou sareta Beast Tamer, Saikyoushu no Nekomimi Shoujo to Deau" -yani beklediğim ama bir türlü çevrilmeyen animelerden biri- dört bölüm çevrilip eklenmiş. Eh, buna da şükür diyorum. Hem bu hem de DIY için. Hiç çevirmeyebilirlerdi de neticede. Yalnız bu kahramanın partisi olacak malların savaş hakkında bir bok bildiği yok lan. Gözlem, ikmal ve erzak olmadan bakalım ne sik yapabiliyorsunuz? Gerçi bunları görmeyiz herhalde. O değil de komedi değil miydi bu? Başka bir Tate no Yuusha vakasını daha kaldıramam. Neyse, 2. bölümde tam istediğim yola girdi anime. Yalnız Rein harbiden adamım ya kndalelfl. Müthiş bir herif. Kanade de müthiş ama müthiş olmayan kedi kız zaten yok gibi bir şey, gerçi bu daha önce gördüğüm bütün kedi kızların tamamından çok daha muhteşem bir karakter ama konu bu değil. Yalnız Kanade'nin kıskançlıkları, "Niye böyle hissediyorum?" diye yaptığı aşk tanımları falan bir yana Rein, nasıl bir eğitim aldın oğlum sen? Kimsenin hayatında duymadığı bilmediği şeyleri "Bizim oralarda herkes yapardı", "Bir süre eğitimini almıştım" falan diye biliyo'n? Gizli terbiyeci klanından falan mısın la? Gerçi o gösterdikleri yangın sahnesi hakikatten de öyle olabileceğini düşündürüyor. Arknights'ın animesinin çıkacağını hiç duymamıştım ben. Oyun Türk anime kitlesi arasında nispeten popüler ama anime asla haber olmadı. Hikâye falan da bayağı ilgi çekiciymiş ha. Gerçi bu bir tür "gacha" mı yoksa böyle hikâyeli oyun da onu bilmiyorum. Evet, hikâyeli oyunmuş kendisi. Doğru düzgün uyarlarlar herhalde, Girls' Frontline'daki yıldızsız Negev gibi bir rezalet görmeyiz diye umuyorum. Bu arada kendisi hikâyeli "gacha" imiş. "O ne demek la?" diye soruyorsanız Genshin gibi işte.

Benim bundan başka yazacak şeyim yok. Bir yandan kendi dertlerimle bir yandan ülkenin dertleriyle boğuşuyorum, zihnimi de burası yerine şu an yazmakta olduğum bir şeye aktarmayı seçiyorum. Bunu yazdım ya kesin tıkanacağım amk. O değil de şu siktiğimin aralığı gelse de yayıneviyle sözleşmem bitse, ben de yeni yolumu ona göre çizsem keşke. Ha ondan önce bir sevgilim olsa daha iyi olabilir tabii. Ekonominin iki ay içinde düzelmesi için ya hükümetin kendini bilerek nefret ettirip dünyanın kaynaklarını ülkeye aktaracak bir planda olması gerekiyor... Siz bu ihtimale inandınız mı? Benim için şahsen "imkansız kavramı mümkün olsa imkansız" kategorisinde ama şahsen imkansız kavramına inanmıyorum. %0'a çok yakın da olsa her şey her zaman ihtimaldir. Matematiği farklı bir boyuttan ele alırsan %0 ihtimalli bir şeyin gerçekleşmesi bile mümkün. Hâkim olduğum bir alan değil, o yüzden ayrıntıya girmeden susuyorum. Hah, neyse özetle o tür bir şey olmadıkça veya gerçek anlamda ilahi bir güç (Tanrı olur, melaike olur, tin olur...) müdahale etmedikçe bu ekonomi seçimlerden önce siksen düzelmez, seçimlerde de kim kazanırsa kazansın en az bir yıl uğraşılır. O da en iyi ihtimalle ve dünyanın bu yakasında en iyi ihtimallerin gerçekleşme oranının en düşük olduğunu bu coğrafyada yaşayanların iyice öğrenmiş olması gerek. Ülke sırf Murphy Efendi'yi haklı çıkarabilmek için yapılan bir deneye benziyor lan? Ya o değil de yine yazacak şeyim yok deyip ufak çaplı bir destan yazdım. Hayır ne zaman lafa "Yazacak şeyim yok/kalmadı" vs. diye başlasam çenem (Kalemim? Elim? Klavyem?) düşüyor. Hayat, evren, dünya bizzat kendileri bana gıcık diyorum inanmıyorsunuz, işte kanıtı. Bundan âlâ kanıt mı olur?

Delinin teki. Israrla umut etmeye çalışıyor. Gölgesini kovalamakla meşgul. Erdem Ö. Hayali mahlasıyla kitap* yazdı.

*Ejderin Mührü (ALMAYIN! Benim yazdığım kitap değil bu, editörün kafasına göre yaptığı değişiklikler ve hatalarıyla dolu bir saçmalık sadece. Bu kitabın imlası düzenlenmeden önce daha düzgündü lan? Ortadan bölünmüş cümle yoktu en azından. Düzelteceğiz. Halihazırda aldıysanız da düzeltme işini yaptıktan sonra bir şeyler ayarlayacağım.)

𐰲𐰓𐰼𐰭:𐰢𐰜𐰼𐰇 ᠡᠵᠲ‍ᠡᠷᠢᠩ ᠮᠥᠭ᠍‍ᠷᠥ اژدريڭ مهرى

INFP 6w5 sp/sx 694 (6w5-9w8-4w3)* EII-Ne RLUEI EFVL melankolik-flegmatik Kaotik nötral

*Üçlü tip teorisinde kanatlar yok biliyorum ama teori devamlı değişip yenileniyor zaten.

☉♓︎   ☽♌︎   Asc♊︎   ☿♈︎♀♒︎♂♈︎♃♓︎♄♈︎♅♒︎♆♒︎♇♐︎⚷♏︎⚸♎︎☊♍︎🜊♏︎

 𐰼𐰓𐰢:𐰇𐰢𐰼 ᠡᠷᠲ‍ᠡᠮ ᠥᠮᠧᠷ اردم عمر Erdem Ömer

ㅔㄹ뎀 ㅓ맬 エルデム・ヨマー ᛖᚱᛞᛖᛗ ᛟᛗᚫᚱ

埃德姆歐瑪爾 Ердем Өме́р

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder