Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

23 Mayıs 2018 Çarşamba

Oh Be ve Bazı Denetlemeler

Uyuşmazlıkları belirtmek lazım, mesela bu ilave kimlikteki kilon farklı.

Evet, neredeyse kimsenin anlamayacağı ve açıklamayı reddettiğim şu cümleyi şöyle bırakıyorum ve konuya geçiyorum.

Nihayet Danganronpa 3: Zetsubou-hen'i izlemeyi başarabildim. İkinci oyunu animeleştirmeden direkt üçe atladıkları için ben de başka bir şeye atlamak istiyorum ya neyse.

Bir kaç gündür tam ekşiciye bağladım, hayır zaten Ekşi hesabım var da, çaylağım gerçi, gülerken sandalyeden düşmek gibi huylarım yoktu eskiden. Amma iki gündür Gintama yüzünden koltuktan düşüyorum. Ulan sizin amacınız ne, gülmekten öldürmeye mi çalışıyorsunuz? Belki benim gülesim varmış olabilir zira bazen çok komik şeylere bile "he he" ile yetiniyorum, galiba iki gündür benim gülesim var, neyse.

Bir kişinin köpekten korkmaması isteniyorsa büyüdüğü evde köpek olması epey yardımcı olacaktır, konuyla bir ilgisi yok, aklıma geldi araya sıkıştırayım dedim.

Ramazan iyi geçiyor, iki hafta geçti bile. Çok acayip...

Bugün bir işim vardı, yolda giderken tavukların arasında bir beçtavuğu gördüm. La sen tek başına ne arıyorsun orada? Adında "tavuk" var var olmasına da sen başka bir türsün. Evet, tavukla akrabalığın var ama keklikle daha yakın akrabasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder