Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

21 Mayıs 2018 Pazartesi

Karar Verildi ve Biraz Şikayet

Öncelikle baştan uyarayım, bu yazı tamamen kişisel zırvalamalardan oluşacak. O yüzden okumamakta serbestsiniz. (Sanki zorla okutabilecekmiş gibi)

Danganronpa Zetsubou-hen'i bir türlü izleyemiyorum arkadaş, sinir oldum. Odnoklasniki saçma sapan bir uyarı veriyor, Mail.ru zaten uzun süredir açılmıyor, VK, MYVI bir türlü dolmuyor ve takılıp takılıp duruyor, SIBNET desen aynı şekilde. Nereden izleyeceğim lan ben bunu? Şu... Neyse, spoiler vermeden anlatayım şikayetimi.

Zihgirimi kaybettim Etnospor'da, yakın zamanda yeni bir tane yaptıracağım. Ayrıca kılıç vs. için de birikim yapmaya başladım, inşallah yazın halledeceğim. Bir de bir zırh yapacağım. "Zırhı nasıl yapaca'n la?" diyenler için: Şövalye zırhı demedik ulan. Türk-Moğol tarzı bir deri zırh yapacağım, malzemeler hazır bile. Sadece malzemeleri temin etmek kaldı. Evet, hazır ama henüz temin etmedim. Malzeme efendiler köyde konaklıyor şu aralar. Zamanı gelince onları alacağım. Bir de bir iki malzemeyi almam gerekiyor ama hallederiz onu da.

O kadar işte, günler geçiyor yavaşça. Hadi ben kaçtım, muhtemelen uzun süre yazı gelmeyecek zira Youtube'la, Türkanime'yle, Epik Novel'la, Facebook'taki anime gruplarıyla, ARK: Survival Evolved'le, House Flippers'la, Papers Please'le, Warband'la filan çok meşgulüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder