Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

3 Mayıs 2016 Salı

Şu LYS bir geçsin de...

Dizilere, animelere atlayacağım. Bitirmem/başlamam gereken bir ton seri var. Bir de; arkadaş ben İngilizce dizi seyredemiyorum. Yok, olmuyor... İlk bölümünü izleyip sevmeme rağmen devamını getirdiğim yabancı dizi yok şimdiye kadar.

Neden, çözemedim... Friends'e sardım şu ara (Sardım dediğim de ilk bölümünü izleyip bıraktım, LYS'den sonra Geek and Freaks ve Supernatural ile birlikte devam edeceğim inşallah); gerçi zaten kanalları zaplarken denk gelince arada bakıyordum da, ilk bölümden izleyeyim dedim... (Bir dakka kaç sezonmuş o; oha 10 sezon... 10 sezonluk diziye başla bakalım, kaç yılda bitirecen?)

Gravity Falls'ın finali tatmin etmedi beni ya; Bill Chipher'ın olayını fazla aceleye getirmişler. İlk başta planlandığı gibi 3 sezon yapılsaydı keşke; daha uzay gemili yarık, şekil değiştirenin nereden geldiği, Bill'in neden kasabadan dışarı çıkamadığı gibi bir sürü soru cevapsız kaldı. Hay senin gibi yapımcının ben... 4 ayrı karakteri seslendirmeyi biliyorsun ama...

Kimi ni Todoke'ye başlamakta bayağı geç kalmışım, onu fark ettim... Bu arada bir ara My girlfriend is a Gumiho'yu yeniden izleyeceğim. Başka da Kore dizisi izlediğim yok, dönüp dönüp onu izliyorum... Aslında izlenecek çok dizi var da bende sıkıntı var...

Neyse, öyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder