Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

7 Mayıs 2016 Cumartesi

Sıkılıyorum yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa; isyeaaaaaaaaaaaaağn!!!!!!!!

Ölüyorum sıkıntıdan. Hayır, sıkılacak bir olay da yok... Hiç iyi değilim şu aralar; neden bilmiyorum... Doğru düzgün bir şey de izleyemiyorum, paso facebook... O da bayıyor artık. Zaten Fransızca çalışmam gerekiyor, hay ben sizin yapacağınız dilin... Doğu dillerinin gözünü seveyim ya, hay ben sizin gibi Avrupa dillerinin... Bir şey yapmak istemiyorum; beni ormanın ortasında bir kulübeye atıp orada unutun ya... Gerçekten... LYS'nin de, MEB'in de, kuralların da, böyle hayatın da, şehir hayatının da, dünyanın da.... Mutsuzum ya! Zevk alamıyorum hiçbir şeyden... Hiçbir şey yapmak istemiyorum... Yeter ya! Bir yürüyün gidin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder