Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

13 Kasım 2015 Cuma

İstemiyorum!

Bu lanet olası sıkıcı, mutsuz hayatı istemiyorum. Niye güzel bir hayatım yok? Hiç bir şey... Yolunda giden, beni mutlu eden en ufak bir şey yok. Lanet olası sınavlar, gereksiz stres...
Bunların hiçbirini, istemiyorum!
İstediğğim zaman kalkmak, istediğim gibi yaşamak, istediğimi yapmak, istediğim gibi giyinmek istiyorum.
Gereksiz, bana hiçbir faydası olmayacak sınav stresi yerine, acaba bu bitki zehirli mi stresini istiyorum.
Avrupa üniversitesi eğitimi ayarında ama imkanlar bakımından Avrupa ilkokullarından bile geri olan lanet olası lise eğitimini istemiyorum. Doğa gibi, gerçek bir öğretmen istiyorum.
Artık ağlamak değil, gülmek istiyorum.
Sahte kahkahalar değil, gerçek tebessümler istiyorum.
İçimin kan ağlamasını değil, huzur hissini istiyorum.
Sınavlara, sisteme değil; ateşi yakamamama küfretmek istiyorum.
Beni anladığını söyleyen insanlar değil, yanında rahat davranabileceğim bir tek insan istiyorum.
Hayatımı geri istiyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder