Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

9 Kasım 2015 Pazartesi

Derdimi .yim

Oy oy oy...

Saçma sapan işler arasında, sıkılıyorum.
Ruhumu intihar etmişçesine
Ama kalmış bedenim burada...

Günler gelip geçiyor,
Hiç bir şey yapamadan...
Ve geçip gidiyor zaman;
Anlayamadan...

Hayata karşı direnmek...
İstedim...
Ona karşın yaşamak...
İstedim...

Olmadı, olmuyor
Bu ne ah...

Kalmışçasına sanki unutulmuş zaman
Belki de unutulmuş hayallerin hayaletleri arasında
Ve belki de yüzlerce hikaye içinde
Belki de sonu belirsiz...

Umut var mı gelecekte...
Yoksa hiç yaşamak neden?
Bakıp gördüğüm tek şey karanlık...
Nerede, nerede benim umudum?

Zifiri karanlık içinde
Geçen zaman
Bir karadul gibi durur
Ve içine çeker hayatı

Hep istedim,
Hep güvendim,
Hep yanıldım...
İstekler olabilir sandım...

Binlerce hayal kırıklığı...
Ve kalp burkulması...
Bunlar arasında...
Yavaşça gidiyor ruhum darağacına...

Ezilmiş ruhum
Basılmış kalbimin üstüne
Sadece bir istek...
Çok bir şey değildi ki...

Ama olmadı, olmadı, olmuyor
Hiç olmuyor
Anlam kazanmıyor
Ve gitmiyor
Gitmiyor

Tamam dedim, ölüme
Al beni...
Ama izin vermedi;
Hayat buna...

Bana acı çektirmekten zevk mi alıyorsun?
Bunlar neden oluyor...
Olmuyor, olmuyor...
Ben istemiyorum...

Ve sadece; olmasını istiyorum...
İsteklerimden birinin...
Belki doyumsuzum ama...
Olmadı ki... Olmadı...

Mutluluklar var mı başkalarında?
Bilmiyorum, bilmiyorum...
Hiç anlamıyorum...
Neden böyle oluyor?

Hayallerim büyük bir böğürtlende...
Dikenler, dikenler...
Bunu sevmiyorum.
Acı çekmeyi iyi biliyorum...

Mazoşist bir ruh içinde
Eziyetlerden zevk almaz mıydım?
Peki neden, neden...
Sürekli bu oluyor?

Başka acılardan... Belki yaralandım.
Bir okla...
Vuruldum.
Eğer bu bir kurşun olsaydı, acısız olmaz mıydı?

Zamanın hayaleti,
Ve unutulmuş insanlardan...
Bende onlardan olacağım...
Neden, neden, neden...
Hep bu oluyor

Kaderimiz kanla mı yazılmış
Ne yaparsam yapayım olmuyor...
Değişmiyor...
Ah... Kalbim, sıkışıyor.

Hile hile belki de...
Hile yapmalıyım.
Nasıl nasıl ama nasıl...
Bunu yapacağım?

N'olur, n'olur, n'olur...
Zevk alacağım.
Bu hayata giderken,
Şevk vereceğim...

Belki de sadece
Hepimiz böyleyiz
Ya da belki de
Hep öyleyiz...

Üç bin beş yüz yıl önce
Ya da bi' o kadar sonra
Yaşasaydım eğer
Aynı aynı aynı...
Aynı mı olurdu?

Belki belki belki...
Şimdi mi olurdu?
Korkak bir kum balığı
Ya da cesur anemon...

Sanki sanki sanki...
Tüm hayatlar iyi
Eğer eğer eğer...
Doğada olsaydım
Böyle mi olurdu?

***************************************************************************

Bu şiir, derdimi yeterince anlatıyor olsa da; (ben yazdım) biraz daha sızlanmak istiyorum.
Çocuğum olursa kesinlikle doğada yetiştiririm; bazen diyorum... Belki ben de İstanbul gibi şehirde değil de, başından beri doğada yetişmiş olsaydım. Belki çok farklı olabilirdi. Belki de olmazdı... Son olarak; biraz müzikle şenendireyim (Altyazıyı açmayı unutmayın):


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder