Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

22 Eylül 2022 Perşembe

Dert Üstüne Dert

Dertler üst üste binip iyice melankolinin karanlık dehlizlerine sürüklüyor beni. "Hangi dertler?" mi? İşte genel... Kendi sorumlarım -ki en büyüğü yalnızlık*- ve gelecek kaygım -ki yalnızlığım buna da bulaşıp iyice çekilmez hale getiriyor- bir de üstüne yavaştan soğuyan havaların pek sevgili sonbahar melankolisi ile birleşince ben zaten genelde Eylül ayında buralarda olmuyorum, kafam başka yerde oluyor. Aile evinde yaşamanın psikolojik baskısı (Yok demeyin, kalbinizi kırarım.) da eklendi, tam oldu. Benim acilen taşınmam lazım ama onun için ya bir iş -ki bu konudaki görüşlerimi bilmiyorsanız şurayı okuyun- ya da birbirimize romantik bir şeyler hissedeceğimiz ve yanına taşınabileceğim birini bulmam gerekiyor. Ulan belki markette falan bir şey olur diyorum ama dışarı çıktığımda da anca direğe çarpıyorum. Hayır yani sevgilim olması için dışarı çıkmam gerek o tamam, onda sorun yok da anca direğe çarpıyorum. Aslında eğer beni ideal eşi olarak kabul edecek bir kadın varsa (N'olur olsun lan. Niye olmuyo' ya?) muhtemelen o da zorunlu haller dışında evden çıkmıyordur. Hayır doğru düzgün bir fotoğrafım olsa bir şeylere girişeceğim zira yüksek lisans dışında son umudum o kaldı ama işte doğru düzgün fotoğrafım yok. Bu arada yüksek lisans işini de geçen sefer kendi salaklığımdan kaçırdım. Yok, kendi salaklığımdan değil. Hangi üniversitede ne yüksek lisansı olduğunu yazan tam bir kaynak yok. "Yazıyoruz" diyen siteler var ama yanlış olduklarını bizzat tecrübe ettim. İlla üniversitenin ilgili sayfasından teker teker bakmamız lazım. Kendi fotoğrafımı çekmeyi/çektirmeyi sevmememin ceremesini çekeceğim bir günün geleceğini de asla düşünmezdim bu arada, bana harbiden iyi ders oldu... Zaten şu hayat bana kazık atmak için hiçbir fırsatı kaçırmıyor. Ulan yalnızlığım konuyu nerelere getirdi, ben şahsi sorunlarımı hızlıca geçip başka bir yere varacaktım. Şimdi bunun, daha doğrusu bütün bunların üstüne bir de önce memleketin sonra dünyanın (Tamam, bizim ülkede işler on bin katı kötü gidiyor ama dünya genelinde de gitgide her şey bozunuyor, çöpe dönüşüyor. Ha bizim ülke dışında, en azından "nezih" ülkelerde maksimum on katı kadar ama kötünün kötü olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Doğru, on bin kat kötü, on kat kötüden katbekat daha kötüdür ama on katı kötü de neticede kötüdür.) durumları girince. İşte zaten sonbahar monbahar... Ne diyordum lan ben? Kişisel sorunlarımı yazarken paragrafın sonunu nereye bağlayacağımı unuttum. Bunu deyip bırakacaktım herhalde. Neyse artık.

*Bu arada "yalnızlık" kelimesini böyle şikâyet için kullandığımda genel anlamda kastettiğim bir sevgilim olmaması. Arkadaşım -en azından görüştüğüm arkadaşım- da yok ama o çok da önemli değil benim için şu aşamada. Açıkçası beni sevgilisi ve eşi olarak kabullenecek bir hatun olduğu sürece başka herhangi bir insana ihtiyacım yok. Sorun şu ki öyle bir hatun da yok. Keşke olsa... N'olur olsun lan n'olur.

Bunu da direkt böyle yayımlıyorum bu arada, durum raporu olarak eklemeyle falan uğraşamam. Gerçi bir öncekini de sabah mı (teknik olarak dün gerçi) ne yayımladım... Neyse. Şu Redbubble şeyleri bir satılmaya başlansa direkt taşınacağım. Artık sevgili mevgiliye de... Eh, sonuçta kadere inanmasanız bile bu iş konusunda sizin yapabileceğiniz bir şey yok. Keşke önüme gelen her kıza yazan bir karakterim olsaydı; birinden birinin eşref saatine denk gelirdi de en az bir sevgilim olurdu. Ulan özleyebileceğim bir eski sevgilim bile yok ya! İnsan böyle melankoliye batınca (eski) platoniğini (platoniklerini) özler mi arkadaş? Özlüyor işte. Redbubble şeyleri niye satılmıyor lan? Hadi Türkiye'de dolar cinsinden olduğu için satılmıyor, ABD'de niye satılmıyor? ABD pazarına iş üretiyorum ben? Hayır her şeyi de doğru yapıyorum aslında. Lanetlendim mi acaba ben? Asla dikiş tutturamamakla, sonsuza kadar aile evinde yaşamakla ve sonunda o evde yapayalnız ölmekle lanetlendim, değil mi?

Delinin teki. Israrla umut etmeye çalışıyor. Gölgesini kovalamakla meşgul. Erdem Ö. Hayali mahlasıyla kitap* yazdı. Ha bir de kupa, tişört ve envaiçeşit şey için özel tasarım baskıları satmaya çabalıyor.**

*Ejderin Mührü (ALMAYIN! Benim yazdığım kitap değil bu, editörün kafasına göre yaptığı değişiklikler ve hatalarıyla dolu bir saçmalık sadece. Bu kitabın imlası düzenlenmeden önce daha düzgündü lan? Ortadan bölünmüş cümle yoktu en azından. Düzelteceğiz. Halihazırda aldıysanız da düzeltme işini yaptıktan sonra bir şeyler ayarlayacağım.)

𐰲𐰓𐰼𐰭:𐰢𐰜𐰼𐰇 ᠡᠵᠲᠡᠷᠢᠩ ᠮᠥᠬᠷᠥ اژدريڭ مهرى

**Şuradan: https://www.redbubble.com/people/caricaturized/shop?ref=account-nav-dropdown

INFP 6w5 sp/sx 694 (6w5-9w8-4w3)* EII-Ne RLUEI EFVL melankolik-flegmatik Kaotik nötral

*Üçlü tip teorisinde kanatlar yok biliyorum ama teori devamlı değişip yenileniyor zaten.

☉♓︎   ☽♌︎   Asc♊︎   ☿♈︎♀♒︎♂♈︎♃♓︎♄♈︎♅♒︎♆♒︎♇♐︎⚷♏︎⚸♎︎☊♍︎🜊♏︎

 𐰼𐰓𐰢:𐰇𐰢𐰼 ᠶᠡᠷᠦᠳᠧᠮ ᠥᠮᠧᠷ اردم عمر Erdem Ömer

ㅔㄹ뎀 ㅓ맬 エルデム・ヨマー ᛖᚱᛞᛖᛗ ᛟᛗᚫᚱ

埃德姆歐瑪爾 Ердем Өме́р

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder