Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

31 Temmuz 2017 Pazartesi

Az Kaldı

Önümde 9 gün var ve hala nasıl geçireceğimi, nasıl geçeceğini, şu 9 günün nasıl biteceğini bilmiyorum. 9 gün sonra ne mi var? Tatatatatam! Dört ya da beş yıldır uğraştığımız ST Kampı. Bu işi kendi başımıza yapamayacağımızı anlayınca Kampbros'a takıldık. (Aslında o konudaki macerayı yazarlarımızdan Kaan'ın ağzından duymanız lazım, zira ben o sırada doğrudan işin içine girmemiştim) Ama sadece bu değil. Gökçeada'ya taşınma işlemleri de 3 günlük kamptan 1-2 gün sonra başlıyor, bir hafta boyunca kalmak haricinde ev bakacağız. Of, ne zahmetli işmiş bu; malzemeleri filan da götür... Ama henüz taşınmayacağım, sadece kış dönemi için kiralanıyor. Şimdilik ev bakıp tatil yapacağız. Neyse, ondan sonra Kütahya'da Germiyanoğlu Okçuluk Yarışması var, inşallah ona katılacağım. Ulan, sabırsızlanıyorum ya... Şu 9 gün ne zaman geçecek? Biraz görsel koyasım geldi, ne görseli koyacağımı da bilmiyorum.

Aman neyse, hadi... Ha bu arada; diğer iki yazar (ki biri tüm Google şifrelerini, öteki muhtemelen yazar olduğunu unuttu) ne yapar bilmiyorum ama benim gözümden üç günü de okuyacaksınız blogda. (Eş zamanlı değil elbet)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder