Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

30 Temmuz 2017 Pazar

Blog Hakkında Sorular

1) Blog yazmaya nasıl başladın, nasıl karar verdin?

Gerçek anlamda ilk tuttuğum, yazdığım bu bloğu açmadan önce ufak bir blogger maceram olmuştu ama hem o zamanlar hiçbir şey bilmiyordum hem de kullanımı hatırladığım kadarıyla bu kadar kolay değildi. Bu bloğu yazmaya da aniden "Lan, böyle bir şey yapayım" diyerek başladım.

2) Para kazanıyor musun/kazandın mı?

Bazı girişimlerim oldu ama para kazanmadım. Yok, şimdi, yalan olmasın; 30 kuruş kazandım ama onu da 3 TL'den az olduğu için onu da yatırmadılar. Bu girişimlerim arasında başı çekenler bc.vc (30 kuruş) ve defalarca reddedilen, hadi bazıları tamam da bazısının neden reddedildiğini bir türlü anlayamadığım, Blogger'da "reddedilmiş", Adsense'in sitesinde "Onaylanmamış/Beklemede" olarak görünen Allah'ın belası adsense. Ama bu işte ilk önceliğim hiçbir zaman para olmadı; içimi döküyorum, bilgi, duygu ve düşüncelerimi paylaşıyorum... Neyse, işte öyle. (Bir de kardeşim iki yıldır bana video edit programını vermediğinden bir türlü video yükleyemediğim bir Youtube kanalıyla, yazarlarımızda Artun'un üzerine olup şifresini unuttuğundan giremediğimiz bir ortak Youtube kanalımız var ama bu konular hakkında konuşmak istemiyorum.) Ha bir de hiç sallamadığınız, sonra da "Kim uğraşacak" diye vazgeçtiğim (gerçi sipariş olsa belki vazgeçmezdim) biyokompozit yay yapılır işi var. Aklımda son bir şey daha var, o da olmazsa "Eeeh eytera bea" deyip sırf Youtube işinden kazanmaya çalışacağım. (Yalan yok, onda önceliğim para zaten; yoksa blog dururken neden Youtube'la uğraşayım?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder