Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

19 Temmuz 2018 Perşembe

Gastronomi öğrencisinin yemek dramı, manganın bitmesine yakın anime faciası ve internet dizisi

İnanılmaz derecede saçmalayasım var şu sıralar. O zaman başlıyorum.

Topluluğa yemek yapmakla bir sorunum yok; gaza gelebiliyorum ama sırf kendime yemek yapmak tam bir eziyet. Neden? Çünkü eeeh dediğim için tadı da güzel olmuyor. Hayır, şerefsiz beğenmiyor da yemekleri, ben de eeeh senle mi uğraşacağım, diyip kendime yemek yapmaktansa hazırları tüketmeyi tercih ediyorum; ama mesela geçen gün akrabalar vardı, Asoiaf usulü ballı tavuk yapasım geldi, yaptım. Kendim tek olsam "Lan senle mi uğraşacağım..." derdim; bir de malzemelerin çürüyüp gitmesi var tabii. Ballı tavuk demişken; Ortaçağ'dan beri Avrupa kraliyet ve zengin sofralarında beyaz et çoğu zaman ballı olarak sunulur; envai çeşit tarif var. Sadece tavuğu balla kaplayıp öylece kızartırsan da ballı tavuk oluyor; ballı ayrı bir sos yapıp üstüne dökersen de, mürdüm erikli yaparsan da...

Yamada-kun no 7-nin no Majo'nun mangasını okuyorum; lan ben animeyi bitirmek için cadı güçlerinden kurtulduklarını sanıyordum; meğer mangada da alakalıymış. Spoiler kısmına girersem de aslında yok olmamış. Kendiniz gidip okuyun, daha çok ayrıntı vermeyeceğim.

Onun dışında Filmler ve Filimler'in Hile adlı dizisini izlemekteyim şu sıralar, hayvan gibi heyecanlandırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder