Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

17 Temmuz 2018 Salı

Eti Karam Bambaşkadır & Caretta caretta vs. Burduricus

Eveeeet, geldik efendim kah saçmaladığım kah bir şeyler dediğim saçma sapan videolardan birine. Evet, video; yazı mı sanmıştınız? Benim ne zaman yazdığımı gördüğünüz? Bu saçmalığı daha fazla uzatmadan esas saçmalığa geliyorum.

Eti Karam Gurme diye bir çikolata var, bitter. Sloganları "Bitter vardır, Eti Karam bambaşkadır." Lan hakkatten de başkaymış ya la. La bu ne la... Bitteri hiç sevmediğim halde hastası oldum bu çikolatanın.

Evet, geldik diğer konumuza. Türkiye'de gezmek istediğim yerler konusunda araştırma yaparken rotamı Kaş'a kaydırdım, lan çok güzel yerler varmış ya. Kendiniz araştırın, ben kaynağımı ve öğrenimimi açıklamayacağım. Çünkü neden, çünkü gıcıklık, itlik, kopukluk.

Bir de Burdur'da Lisinia doğal yaşam köyü ve Muğla'da Dekamer var. Neymiş ne değilmiş kendiniz araştırın.

Onun dışında da bir sürü planım var; Eskişehir, Aydın, Van ve Bolu'yu kapsayan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder