Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

18 Ocak 2017 Çarşamba

Sızlanma

Durun, durun, kaçmayın! Bu sefer sızlanmayacağım.

Burada çok fazla sızlandığımın farkında mısınız? Aslında o kadar da memnuniyetsiz değilim. Ok kursunda da "parmağım acıyor" gibi sızlanmalarımın fazla ciddiye alınması başımı derde sokuyor. Üzgün yazılar hariç; ama saçmalama-sızlanma karışımlarım, aslında bir tür rahatlama yöntemi. Yani o şey yüzünden değil, tamamen sızlanmayı sevdiğim için sızlanıyorum. Bunu bilen ailem; sızlanmalarımı fazla ciddiye almaz mesela. Sızlanma, benim için daha çok bir kendi kendine konuşma biçimi. Sadece sevdiğim için yapıyorum.

Bu arada; ne diyecektim ben? Hah... Yok, bu kadar. ama yazıyı uzatmaya çalışıyorum. Ne desem ki? Aslında geçenlerde bir "börk çeşitleri" yazısı yazdım; ama o yazı hoşuma gitmedi ve sildim. Neden hoşuma gitmedi; bilmem, içime sinmedi işte... Sızlanmalar neyse; ama bilgi amaçlı yazıların düşünüp hazırladıklarımdan sadece bir kısmını yayınlıyorum. Hatta saçmalama ve sızlanma yazılarının bile hepsini yayınlamıyorum.

Acaba bir hamster bakımının incelikleri yazısı mı yazsam? Hamster hakikatten acayipmiş; ya da Hamiko manyak. Ya hiç tuvalet ve yem kabının yerini değiştirip, yuvasının önüne yuva lifinden (şu kuşlar için kullanılan iplikler var ya hani, bunu da bilmeyen birine anlatmak bayağı zor haa. En iyisi foto koyayım) set çeken hamster olur mu ya?
kuş yuva ipi ile ilgili görsel sonucu
(O değil de eğer şimdiye kadar adını geçirdiğim, ürününün fotosunu koyduğum vs. tüm markalardan üç-beş bir şeyler alsaydım köşeyi dönmüştüm lan. Sonra da ileride, hemen bakkalın önünde postane var; oraya... O'l'm ben bile bazen yazarken gülmeden duramıyorum, siz nasıl duruyo'nuz lan?)

Neyse işte... Hah; aklıma geldi: Kurban bayramını bekliyorum. Sadak (yay çantası), tirkeş (ok çantası) ve düzgün bir börk (bu kez papak değil, börk... Ama papağı da şu oba-kamp'ta kullanacağım. Onun çadırı konusunu düşünüyorum; taban yapayım mı, yapmayayım mı?) yapacağım. (Daha kepazelikten çıkamadım, ben şimdiden neyin planını... Böyle de arızayımdır işte; manyağım çünkü ben... Cidden ha, facebook'taki şu insanların sizi tanıması için kısa bilmem ne olayı var ya; oraya yazdığımı aynen kopyala-yapıştır yapıyorum, adı da künye imiş: "Manyağın teki ya, tanıyıp nabıcan. Kararsız saçma herifin teki. Devamlı kendisiyle kavga eden bir mal" Oraya yazan bir insan evladının... Öff, gerçi şu "normal" şeysinden de nefret ederim. Lan bunun başında bir parantez açtı mıydım ben, vallahi açmışım. Kapattım, hadi yine iyisiniz)

Şimdi, efenim; biraz fasulyenin faydaları... Hala okuyor musunuz ya? Neyse, şu an gece yarısı ve birazdan uyuyacağım; o başıma vurdu sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder