Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

8 Mart 2016 Salı

Az önce NHK izledim de...

Ulan Welcome to NHK'yı izledikçe bir garip oluyorum. Hikikomori'lik konusunu onlar deştikçe ben de deşiliyorum. (Şu daha önce defalarca söylediğim haklı kavga - ceza alma - okuldan bıkma - eve kapanma sürecinden söz ediyorum).

Cidden, tam bir hikikomori haline geldiğim zaman vardı. Evden çıkmıyor, ezkaza çıksam da kimseyle konuşamıyordum. Birine bir şey soracağım diye ne biçim canım çıktı...

Zaten YGS sinir stres yaptı iyice... Acayip uykum var. Ulan kötü oldum off... Zaten Bake dake ga bilmem ne de kötü yapıyor zaten. Hayır, Riccia da bitmiş...

Kurtarın beni! Bir de, şöyle bir yazı buldum:

http://www.lepisteskulubu.org/index.php/topic,4056.0

Onur hoca tam benim kafadan. İlgi alanlarımız da benzeşiyor zaten.

Onu bunu... Ulan selvi de bekliyor zaten orada... Bir kaç gündür ne ice tea, ne de kahve içmedim; ondan herhalde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder