Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

22 Aralık 2022 Perşembe

Durum Raporu: YT Music, Gelgel ve Çok da Karıştırma

YT Music'le mücadelemi kazandım. Nasıl mı? Önce otomatik indirmeyi kapattım (Lan otomatik indirme dediğiniz bu muydu? O adı koyarsanız herkes de oynatma listelerini vs. otomatik indiriyor sanır. En azından ben sanırım, otomatik indirme o demektir lan. Doğru düzgün bir ad koyaydınız o vakit.), sonra oynatma listelerimden indirebildiği kadarını sildim, sıfırdan elle indirdim. Oh be. Vallahi biz manuelden razıyız ya. O neydi arkadaş öyle? Düşman başına... Tövbe tövbe... Bu arada müzik falan demişken şöyle bir şey var: Haramiler'in söylediği Drama Köprüsü'nün başlangıcıyla Ayy (Ben Hala Rüyada) şarkısının (Lan bu şarkının adı bu muymuş? Bir de Oğuzhan Koç söylüyormuş... Nası' yaa?) son beytinin (Yoğurtlu... Beyit neden İ düşürüyor lan? Durduk yere canım beyti çekti.) melodisi aynı. Hep aynı tongaya düşüyorum be. Kulaklıkta ne zaman Drama Köprüsü başlasa ben de istemsizce "Dün resmini gördüm..." diye başlıyorum -ki orayı da Ben Hâlâ Rüyada'nın başlangıcı sanıyordum zaten. Bir düzeltemedim. İşin ilginç yanı -şarkının adını ve neresinin başı neresinin sonu olduğunu bilmememden de anlayabileceğiniz gibi- o şarkı listelerimden birinde yok yani ihtimal olmadığını da biliyorum.

Şimdi, Twitter geri zekalılıklarından birini görmüşsünüzdür şu "aura-gelgelli" falan şeysi... Ona bir yorum yapmıştım. Twitter'da değil tabii. Twitter dediğin zaten VPN yokken "birtakım şeyler" izlemekten başka bir boka yarayan bir şey olmadığından pek kullanmıyorum. Bir de Face'e yaşlı mekanı derler amk, Twittercılar "yeni bir yazıresim (meme, caps) çıkmış" dediğinde biz çoktan Face'te onun suyunu çıkarmış oluyoruz. Mesela şu "Yozgat Bozok Üniversitesi kız" Twitter'da patladığında biz Face'te kalanlar her türden şakasını yapmış, "yeter amk bokunu çıkardınız" deyip rafa kaldırmış ve iki farklı malzemeyi daha harcamıştık. Sonra Twitter'da patlayınca Face'te de ikinci dönemini yaşadı. Üyelere özel grupların gözünü seveyim. Mark hıyarı A diyene ihlal atmasa daha iyi olacak, gerçi Taylandlılar "Twitter'ın işe yarar olduğu videolardan" paylaşırken bize yapılan bu SJW hegemonyasını da çözebilmiş değilim ya neyse... Hah, neyse, yorum diyordum. O yorumumu aynen kopyalıyorum: "Date" değil "buluşma" desek ona da mağaraca diyecek bunlar herhalde... Hayır bir de yerel kelimeleri bilmemek bir yana auranın da ne olduğunu bilmiyor mal. "Aurası yok" diye ifade mi olur mk, kendi öz kelimelerinizi bilmemenizi geçtim hiç mi düşünme yeteneğiniz yok? Aura denen şeyin varlığını ya kabul edersin/varlığına inanırsın ya da kabul etmezsin/inanmazsın. Auraya inanıyorsan aurasız insan mı olur? İnsan değildir o, bir kovuç [bak, bu da "ruh kovucu/şeytan çıkarıcı", sizin anlayacağınız dilde "exorcist" demek "mağaraca (!)"] falan bulup baktırın.

Şimdi, bir şey yazasım var ama yazmayasım da var... Ulan ne biçim bir korku imparatorluğunda yaşıyorsak... Neyse, İmamoğlu'nun siyasi yasağı.... Ya sikerler, konuşmuyorum lan. Sadece şunu diyeceğim: Şehir halkı seçimini yapmış, vatana ihanet gibi istisnai şeyler dışında konunun bitmiş olması gerek. Gerçi "hain" ve "terörist" ithamının da bini bir paraya ya bu devirde, neyse. Hayır bu da SJW'lik gibi, onlar her şeye "ırkçılık" dediği için gerçek ırkçılar ellerini ovuşturup ilk fırsatta anında bir bahane bulup gelişine çakıyor, bizde de aynısı gerçek hainler ve teröristler için geçerli. Ben daha fazla ayrıntıya girmeden susuyorum, zaten ne dediğim de belli değil. Belli olsun da ya linçleneyim ya Silivri'ye gideyim d'i' mi lan? Yok öyle yağma. Neyse, daha fazla batırmadan susuyorum ben. Sustum.

Delinin teki. Israrla umut etmeye çalışıyor. Gölgesini kovalamakla meşgul. Erdem Ö. Hayali mahlasıyla kitap* yazdı. Bu saçma sapan imzamsı şeyden iyice sıkıldı ama daha iyi bir alternatif de bulamıyor çünkü kitabının reklamını (hemen altta "almayın" dediği kitabının reklamını, evet) yapması lazım.

*Ejderin Mührü (ALMAYIN! Benim yazdığım kitap değil bu, editörün kafasına göre yaptığı değişiklikler ve hatalarıyla dolu bir saçmalık sadece. Bu kitabın imlası düzenlenmeden önce daha düzgündü lan? Ortadan bölünmüş cümle yoktu en azından. Düzelteceğiz. Halihazırda aldıysanız da düzeltme işini yaptıktan sonra bir şeyler ayarlayacağım.)

𐰲𐰓𐰼𐰭:𐰢𐰜𐰼𐰇 ᠡᠵᠲ‍ᠡᠷᠢᠩ ᠮᠥᠭ᠍‍ᠷᠥ اژدريڭ مهرى

INFP 6w5 sp/sx 694 (6w5-9w8-4w3)* EII-Ne RLUEI EFVL melankolik-flegmatik Kaotik nötral

*Üçlü tip teorisinde kanatlar yok biliyorum ama teori devamlı değişip yenileniyor zaten.

☉♓︎   ☽♌︎   Asc♊︎   ☿♈︎♀♒︎♂♈︎♃♓︎♄♈︎♅♒︎♆♒︎♇♐︎⚷♏︎⚸♎︎☊♍︎🜊♏︎

 𐰼𐰓𐰢:𐰇𐰢𐰼 ᠡᠷᠲ‍ᠡᠮ ᠥᠮᠧᠷ اردم عمر Erdem Ömer

ㅔㄹ뎀 ㅓ맬 エルデム・ヨマー ᛖᚱᛞᛖᛗ ᛟᛗᚫᚱ

埃德姆歐瑪爾 Ердем Өме́р

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder