Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

20 Şubat 2018 Salı

Bir Süredir Yoktum, Peki Neden?

İki sebebi var; birincisi, yazmaya değer pek bir şey olmaması. Ama ikinci ve asıl sebebi, üç gündür internetin karneyle dağıtılması. Anca şimdi sayfaları tam açmaya başladı; hala da video izleyemiyorum. (Bak, bıyık altından gülenleri görüyorum; animem birikti animem, fesatlar sizi. Sırf bunu yazdığım için de aklına geleceklere selam olsun ayrıca, neyse.)

Onun dışında bazı şeyler planlıyorum, gecko'nun yeni yeri iyi oldu ama iyi bir su kabı yapacağım. Bir de bir takım planlarım var ama ayrıntı vermeyeceğim, meraktan çatlayın, hahhayt.

Ulan sabahın köründe okula gittim, dersliklerin yeri değişmiş. Yok, öyle değil. Eskiden Derslik 1 olan yer, ki bizim dersleri gördüğümüz yer kendisi, Derslik 4 olmuş. Ben tabii tabelaya mabelaya bakmadığım için iki saat orada dersi bekledim, muhtemelen de yok yazıldım. Çünkü doğru sınıfta değildim... Neyse, o kadar işte. Hah, bir de arkadaş her gün dokuza ders koymuşlar. Dokuz ne lan? Koy, koyma demiyorum ama her gün nedir arkadaş?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder