Öne Çıkan Yayın

Beni Her Yerde Bulun (BU YAZI BAŞA İLİŞTİRİLMİŞTİR)

İletişim için: semender101@gmail.com Şahsi blog: E, burası zaten. ~Gerektikçe güncellenecektir.~

13 Ocak 2018 Cumartesi

Hayvanlarımın Yerleri

Şu an bir leopar keler ve bir hamster beslemekteyim, belki biliyorsunuzdur. Aslında akvaryum da var ama o Balıkesir'de; neyse, keler ve hamster'ı tatile gelirken Balıkesir'e yanımda getirdim. Fırsat bu fırsat deyip gekonun yerine giriştim. Doğal ortamındaki gibi bir yer olsun istedim.

Leopar kelerler doğada kurak ve taşlık yerlerde yaşıyorlar normalde. Çöl hayvanı olmalarına rağmen kum önerilmiyor; zaten kumluk yerde de yaşamıyorlar. Kum önerilmemesinin sebebi, yemek yerken boğazına kaçmasını önlemek; kumu sindiremiyorlar.





Ben, taşlık bir ortam yaptım. Aslında, doğada kayalık, taşlık yerlerde yaşamalarına rağmen yuvalarında taban malzemesi olarak taş önerilmiyor; sebebi muhtemelen hayvanın bir yerlerini kesmesini engellemek. Ama benim kullandığım taşlar deniz taşları; dalgalarla keskin kenarları törpülenip yuvarlaklaşmışlar. Bu yüzden sorun olmayacaktır.

Bu da hamster'ın ilk geldiğinden beri durduğu yuvası. Eşek kadar oldu kızcağız.





Alırım bir maşallahınızı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder